uusi mies ja lapset kaupanpäälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammeli

Jäsen
25.05.2004
274
0
16
Eli miten te eronneet olette tehneet...

Jos jo eronneena löydätte uuden kivan miehen, niin missä vaiheessa olette kertoneet että kauppaan kuuluu myös lapset ja lasten elämässä mukana oleva Ex-mies?

Oletteko heti ekalla kerralla vai odottaneet vasta siihen että suhde on oikeasti muuttumassa vakavaksi?

Mietin tässä eroa, mutta en osaa päättää et haluanko ero vai en.
Uutta miestä minulla ei ole, mutta jos sellainen löytyisi niin miten kertoisin että lapsiakin löytyy?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 21:42 mammeli kirjoitti:
missä vaiheessa olette kertoneet että kauppaan kuuluu myös lapset

Toisilla treffeillä laitoin kaulaan medaljongin, jossa oli lasten kuvat.

En osaa kertoa kuin yhden tapauksen, koska en ehtinyt muiden kanssa seurustelemaan eron jälkeen. =)

miten mies otti tiedon vastaan, että ei saakaan pelkää ihaa naista B)

tietenkin riippuu miehistä, että miten reagoivat. mutta kertokaa muutki kokemuksia niin tiedän sit mitä teen jos tuollainen tilanne joskus tulee eteen.

Olen kertonut heti alussa,että minulla on 5 lasta.Elinkin sinkkuna 10 vuotta,se oli nimittäin hyvin valaiseva kommentti monille miehille.Nyt asun avoliitossa,kerroin taas heti tälle miehelle tanssilattialla,että minulla on 5 lasta.Hän sanoi,että niin minullakin.Nyt meillä on uusperhe,yhteensä 10 lasta.Suurin osa on kyllä aikuisia jo,vaan 3 alaikäistä.

Mun kohdalla mies tiesi heti suhteen alussa, että mulla on lapsi. Olemme samalla työpaikalla. Se on ollut hänelle aivan itsestäänselvä asia. Yhden kerran aiemmin ehdin seurustella, ja kerroin heti ensitapaamisella lapsesta. Silläkin kertaa mies piti asiaa luonnollisena.

Jos nyt joku näyttää hapanta naamaa sen takia että sulla on lapsia, niin sellaiselle kaverille kannattaa kyllä viitata kintaalla. Itse muistan vain yhden tapauksen, jonka ilme meni kurttuun, kun näki autossani lastenistuimen. Ei ollut asiaa saatille sillä kaverilla!

Sinkkuna olin noin kuusi, seitsemän vuotta, ennenkuin aloin seurustelun tämän toiseksi mainitun kanssa. Sitä ennen oli muutama lyhyt, epäonnistunut seurustelu. "Sitä oikeaa" minäkin sain kuitenkin odotella kymmenen vuotta :)

Itsellä kaksi mukavaa lasta =) . Heistä olen kaikille kertonut heti aluksi. Ja tehnyt selväksi, että paketti ollaan. Eron jälkeen oli pari seurustelua, jotka olivat ihan hyvä ja tarpeen, mutta nyt nelisen vuotta eron jälkeen olen naimisissa ja uusperheen äiti ja äitipuoli.

Mun mielestä on hieno asia että nainen on ehtiny jo lapset hankkimaan
ja kasvattamaan isoksi.

Tällöin nääs aikaa jää siivoamiseen ja ruuanlaittoon.
Ja jos lapset on jo isoja niin voivat auttaa pihatöissä.
Makuuhuoneenkin puolella saa keskittyä nukkumiseen eikä tarvitse
laitteita seisottaa hikisenä koko yötä.

Toivon mukaan naisella on myös ex:n maksama isohko talo.
Näin voi myydä oman talon ja pitää rahat.

Mix kaikki valittaa nyksän kakaroista.
Pelkkää hyvää ne tietää.

:laugh: :laugh: :laugh:

itselläni ei ole lapsia, mutta sain miehen mukana kaksi ihanaa lasta, joista minulle kerrottiin heti, olivat silloin 3 ja 4v. Nyt olemme naimisissa ja siitäkin lapset ovat innoissaan. Uusia lapsia meidän perheeseen ei varmaan hankitakaan. Minulle ei ole tärkeää se, että lapsi on omatekemä, kaikkien lapset on ihania.

En ole itse koskaan kokenut, enkä ole toistenkaan kuullut kertovan, että lapset olisivat esteenä jos kaksi ihmistä toisistaan kiinnostuu. Minulle oli ensin vaikea tutustua toisen lapsiin, arkailin kauheasti. mutta tilanne selvisi ajan kanssa kun en hoputtanut.

Meillä uusiopaketissa molemmilla 2 lasta. Heti kerrottiin ensi tapaamisella lapsistamme, olemme ylpeitä heistä! Mutta ei kannata heti lähteä lapsia esittelemään/seurustelukumppania esittelemään lapsille ennen kuin suhde on vähän varmemmalla pohjalla. Lapset kiintyvät ja saavat uuden pettymyksen jos suhde ei jatkukaan.
Hyvin ovat lapset sopeutuneet keskenään ja helppo on ajatella että lapsellinen ymmärtää toista lapsellista. Mutta...kun haluaisin vielä yhteisen niin mies sanoo vaan että onhan meillä jo lapsia.
Tätä en osannut ajatella alussa kun tutustuimme. Nyt onkin sitten kipeä paikka kun mies ei enää halua lapsia vaan nauttia vapaudesta kun lapset ovat jo yli 10v kaikki neljä kappaletta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 21:01 Hanimami kirjoitti:
Meillä uusiopaketissa molemmilla 2 lasta. Heti kerrottiin ensi tapaamisella lapsistamme, olemme ylpeitä heistä! Mutta ei kannata heti lähteä lapsia esittelemään/seurustelukumppania esittelemään lapsille ennen kuin suhde on vähän varmemmalla pohjalla. Lapset kiintyvät ja saavat uuden pettymyksen jos suhde ei jatkukaan.
Hyvin ovat lapset sopeutuneet keskenään ja helppo on ajatella että lapsellinen ymmärtää toista lapsellista. Mutta...kun haluaisin vielä yhteisen niin mies sanoo vaan että onhan meillä jo lapsia.
Tätä en osannut ajatella alussa kun tutustuimme. Nyt onkin sitten kipeä paikka kun mies ei enää halua lapsia vaan nauttia vapaudesta kun lapset ovat jo yli 10v kaikki neljä kappaletta.

Hei, vaihda nimimerkiksi MANIHANI tai KANIMAMI.

:laugh:

Yhteistyössä