Uusi miesystävä toivoi häpykarvoitusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiina S

Vieras
Onko kuinka yleistä, että (vanhempi) mies toivoo, että teillä olisi normaali tai enemmän häpykarvoitusta? Olen nyt seukannut hetken aikaa miehen kanssa joka on hieman vanhempi kuin itse oon. Seksiin kun päästiin niin hän oli sitä mieltä, että kunnon karvoitus saisi olla jos häneltä kysytään.

Millaisia miehiä ootte tavannet tuolla saralla?

taidat olla aika nuori ite oon 34 ja mul on aina ollu karvat toi posliini taitaa olla nuorten aikuisten juttu oikaiskaa jos olen väärässä mut 20-30v harrastavat posliineita ei silloin ku ite olin 18-20 niin posliineit tais olla vaan elokuvanaisil.

Onko kuinka yleistä, että (vanhempi) mies toivoo, että teillä olisi normaali tai enemmän häpykarvoitusta? Olen nyt seukannut hetken aikaa miehen kanssa joka on hieman vanhempi kuin itse oon. Seksiin kun päästiin niin hän oli sitä mieltä, että kunnon karvoitus saisi olla jos häneltä kysytään.

Millaisia miehiä ootte tavannet tuolla saralla?

Miten niitä saa lisättyä :confused:

• Tykkää
Reactions: Muua
ite päätät pidätkö posliininja menetät mahdollisesti miehen vai kasvatatko hiukan karvoitusta häpykummun päälle. vanhemmasta miehestä voi tuntua et nai pikkutyttöä ku sil ei oo karvojakaan.

Mulla on vähän samanlaisia kokemuksia. Ainoa mun seksisuhteista, joka olis kaivannut karvoitusta, oli just täyttänyt 50 v. Muut (nuoremmat) piti selkeästi enemmän posliinista tai tupsusta. Kyllä tuolle vanhemmallekin kummasti kelpasi myös karvoitta :D

Ei se muuten mikään nuorten miesten juttu ole, mun seksikumppanit viimei aikoina on olleet iältään 35-45 v. Itse 42.

Yhteistyössä