Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Jaahas! Kukas on taas kiilannu mun ohi? :kieh:19 sanaa puuttuu..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Jaahas! Kukas on taas kiilannu mun ohi? :kieh:19 sanaa puuttuu..
![]()
Minä varmaan, mulla puuttuu 18 sanaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Jaahas! Kukas on taas kiilannu mun ohi? :kieh:19 sanaa puuttuu..
![]()
no kerro minkä keksit?
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Jaahas! Kukas on taas kiilannu mun ohi? :kieh:19 sanaa puuttuu..
![]()
no kerro minkä keksit? mie oon sijalla 6
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:No hattara vinkistä miä en ainakaa saanu mitää, iha rupee hirvittämää kun koko sivu on muuta kuin suomee :ashamed:
minul o sijoitus peräti 6![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:No hattara vinkistä miä en ainakaa saanu mitää, iha rupee hirvittämää kun koko sivu on muuta kuin suomee :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Jaahas! Kukas on taas kiilannu mun ohi? :kieh:19 sanaa puuttuu..
![]()
no kerro minkä keksit?
Jaa, mikäköhän mulla olis mitä sulla ei oo ja päin vastoin.
jokos sulla on siellä äiti ruudussa naisesta oikeelle 7 ja luonnosta 14 alas?
Alkuperäinen kirjoittaja do dii:mulla näyttää Rautatie tyhjältä vai jääkö oikea alanurkka noin tyhjäksi?
Mitä se Repomies sanoo?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Tietäkö joku mitä tulee siitä Nurmipuntarpäästä?
Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:^ puntari
Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Jaa, mikäköhän mulla olis mitä sulla ei oo ja päin vastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja do dii:mulla näyttää Rautatie tyhjältä vai jääkö oikea alanurkka noin tyhjäksi?
Mitä se Repomies sanoo?
Lääkkeet!
Alkuperäinen kirjoittaja do dii:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja do dii:mulla näyttää Rautatie tyhjältä vai jääkö oikea alanurkka noin tyhjäksi?
Mitä se Repomies sanoo?
Lääkkeet!
tää auttoi paljon! Nyt kun vielä keksis mistä saa sen saksalaisen y:n
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Meikä:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Jaahas! Kukas on taas kiilannu mun ohi? :kieh:19 sanaa puuttuu..
![]()
no kerro minkä keksit?
Jaa, mikäköhän mulla olis mitä sulla ei oo ja päin vastoin.
kauneus ja luonnonkauneus