Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:en oo katsonut mut mitä puuttuu?Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Ok, kuka on kattonu pasilaa? Apuja tarviis!
rauno repomiehestä 9kirj. ja pekka routalemmestä 5kirj. ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:en oo katsonut mut mitä puuttuu?Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Ok, kuka on kattonu pasilaa? Apuja tarviis!
Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:^ toisen mielestä kaikki on jännää ja toinen kaipaa lääkkeitä
monikkomuoto ja muistakaa huutomerkkiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mihin muotoon toi lääkkeitä laitetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:tyyli-ikoneita? 6+7 10+7
Japanin ja muodin välille kaksi sanaa 8 ja 9 kirj.?
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Muotiin sais antaa lisääkin.. puuttuu 9, 11, 5+7 ja 9
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:epätoivo iskee, vast 190 sanaa :/
rautatie ja meri on kait pisimmällä
muista sit puuttuukii, siin Itse- ruudussa on peräti 3 sanaa![]()
niin ja ehä miä oo sitä sää-ruutuakaa saanu auki :ashamed:
miä mään makkaamaa |O
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen elli:Te ootte kaikki pidemmällä kuin minä! Mulla on vasta 168 sanaa eikä kukaan suostu vieläkään kertomaan miten sinne sääruutuun pääsee!
Alkuperäinen kirjoittaja ST:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Muotiin sais antaa lisääkin.. puuttuu 9, 11, 5+7 ja 9
Muotitalo, muut puuttuu vielä täältäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Ei saa mennä nukkuun! Tää on päästävä läpi, kun meidän kone muuten hävittää kaiken! Vasta 43,5% auki..
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:epätoivo iskee, vast 190 sanaa :/
rautatie ja meri on kait pisimmällä
muista sit puuttuukii, siin Itse- ruudussa on peräti 3 sanaa![]()
niin ja ehä miä oo sitä sää-ruutuakaa saanu auki :ashamed:
miä mään makkaamaa |O
Eieieieiei. Nyt pelataan eikä makoilla. Sain lapsetkin nukkumaan, joten nyt on kunnolla aikaa keskittyä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:tietokoneeseen kaivattais se 3kirjaiminen :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen elli:Te ootte kaikki pidemmällä kuin minä! Mulla on vasta 168 sanaa eikä kukaan suostu vieläkään kertomaan miten sinne sääruutuun pääsee!
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Ei saa mennä nukkuun! Tää on päästävä läpi, kun meidän kone muuten hävittää kaiken! Vasta 43,5% auki..
sä meinaat vissiin istua koneella koko yön![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Ei saa mennä nukkuun! Tää on päästävä läpi, kun meidän kone muuten hävittää kaiken! Vasta 43,5% auki..
Alkuperäinen kirjoittaja ST:Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen elli:Te ootte kaikki pidemmällä kuin minä! Mulla on vasta 168 sanaa eikä kukaan suostu vieläkään kertomaan miten sinne sääruutuun pääsee!
Amnesty-ruudusta, AI-tekoäly-robotti-terminator- Arnold Schwarzenegger
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:tietokoneeseen kaivattais se 3kirjaiminen :attn:
En keksi! Onko sulla se 14 kirj. ja siitä eteenpäin 22 kirj.?