Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mulla puuttuu vaikka mitä
Merestä 7+8, 5+11, 9, 8
9=egeanmeri
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mulla puuttuu vaikka mitä
Merestä 7+8, 5+11, 9, 8
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja ?:SuomeaAlkuperäinen kirjoittaja Taa:caribiasta 7?
Vaihtariksi merestä suoraan oikealle?
meinaatko sitä meritähteä vai sitä toista. Se 8-kirjaiminen multa puuttuu
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:kertokaas nyt mulle mikä tulee alvar allosta alaspäin 14 kirj.?
Sen tunnetuin tuote mikä ehkä teiltäkin kotoa löytyy, häälahjana tms.? =)Alkuperäinen kirjoittaja Minä:kertokaas nyt mulle mikä tulee alvar allosta alaspäin 14 kirj.?
Alkuperäinen kirjoittaja vaihdetaan vaan:No multa puuttuu nyt sitten tuolta 7, 4, 5+11, 8, 15, 7+8, 9 ja 14.
En jaksa luetella kohtia, kaikki joilta puuttuu samat varmasti ne tunnistaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:kertokaas nyt mulle mikä tulee alvar allosta alaspäin 14 kirj.?
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti!:Jahas. Simpukka auttoikin pari sanaa eteenpäin ja toi uuden mysteerisen 13:n!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meillä ei kyllä oo:Sen tunnetuin tuote mikä ehkä teiltäkin kotoa löytyy, häälahjana tms.? =)Alkuperäinen kirjoittaja Minä:kertokaas nyt mulle mikä tulee alvar allosta alaspäin 14 kirj.?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mitäs tulee alvarista alaspäin 5+10?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:joo. Muuri kuulostaa hyvältä.