Uusi sanapeli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja relaatiot 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jahas. Hyvin ootte pelannu sillä aikaa, kun minä ajelin helsinkiin ja takasi. :D
Täyttä on nyt munkin ruudukossa, joten kiitän ja kumarran. Nähdään taas seuraavassa relaatiossa (oisko suunnilleen vuoden päästä..?) :D

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
huh, ei meinannu aivot taipua hattaraan :D

Mulle ei taivu vieläkään. Ihan väkisin olen jo monta kertaa yrittäny tukkia barbababaa, ei se vaan sovi siihen :( En tajua.

Siis mikä tuo on tuossa sadun ja hattarab välissä, kun barbababassa olis ollu just ne 9 kirjainta

Alkuperäinen kirjoittaja tollo:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
huh, ei meinannu aivot taipua hattaraan :D

Mulle ei taivu vieläkään. Ihan väkisin olen jo monta kertaa yrittäny tukkia barbababaa, ei se vaan sovi siihen :( En tajua.

Siis mikä tuo on tuossa sadun ja hattarab välissä, kun barbababassa olis ollu just ne 9 kirjainta

sulla on siinä typo: barbaPAPA, ei barbababa.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
saisko apuja afrikka ruutuun. savanni 6 kirjainta ja norsunluun ja valaanpyynnin väliin tuleva 13 kirjainta?

salametsästys
safari

Olisko tietoa mikä tulee peliruutuun. Lähtee peli sanasta 9 kirjainta

Lautapeli, silmäpeli, pelimanni ??

Kiitos silmäpelistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Kukas laatii sit seuraavan relaation?!
Kaikki yhdessä? Jokainen tekee yhden ruudun ja sitten vaan keksitään jotkut kivat aasinsillat niitä yhdistämään. ;)

Ei vaan, arvatkaa vaan kuka on pari yötä unissaan painiskellut sanojen parissa. Aamulla herätessa tietty kamala päänsärky kun koko yö on tullut pähkäiltyä. :D

Yhteistyössä