Miten sujuu, kun sisaruksille tulee ikäeroa alle kaksi vuotta?? Meillä tyttö (1v 9kk)on jo nyt ainoana lapsena todella vaativainen meidän vanhempien huomiosta.. Esimerkiksi puhelimessa puhuminen on minulle lähes mahdotonta; tyttö tuhoaa joka paikan, kun en "huomaa" häntä tänä aikana.. Samoin, jos käydään kylässä tai meillä käy vieraita; suuttuu heti, kun puhun jonkun toisen kanssa, enkä heti vastaa hänen puheeseensa..tällöin neiti suuttuu ja alkaa itkuiseksi, tekee asioita, jotka ymmärtää olevan kiellettyjä. Ei siis viihdy omikseen pientäkään hetkeä.
Kuitenkin nyt olen ollut hänen kanssaan kahdestaan kotona ja käyttänyt lähes kaiken ajan neidin kanssa touhuamiseen.. ruuan laitto jatiskaaminenkin pitää hoitaa yhdessä, ettei ala hirveä huuto-konsertti. Tietenkin on asioita, joita ei saa tehdä..ja niistähän tapellaan päivittäin..
Miten käy kun kakkonen tulee taloon? Kun ei yksinkertaisesti VOI olla koko ajan huomioimassa vain häntä? Aikahan tähän auttaa, mutta haluaisin silti kokoemuksia teiltä muilta, jotka ovat samassa tilanteessa joskus olleet..
Kuitenkin nyt olen ollut hänen kanssaan kahdestaan kotona ja käyttänyt lähes kaiken ajan neidin kanssa touhuamiseen.. ruuan laitto jatiskaaminenkin pitää hoitaa yhdessä, ettei ala hirveä huuto-konsertti. Tietenkin on asioita, joita ei saa tehdä..ja niistähän tapellaan päivittäin..
Miten käy kun kakkonen tulee taloon? Kun ei yksinkertaisesti VOI olla koko ajan huomioimassa vain häntä? Aikahan tähän auttaa, mutta haluaisin silti kokoemuksia teiltä muilta, jotka ovat samassa tilanteessa joskus olleet..