Uusi virallinen käytäntöni: En astu jalallanikaan Heseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli työntekijän pitäisi soittaa taksifirmaan AINA, vaikka se on sääntöjen vastaista?
Vai vain silloin kun kyseessä on vanhus? Vai vain silloin kun on kyseessä joku joka väittää kaatuneensa? Aika hankala sitä on varmistaa että on hätä/tosi kyseessä jos ei mitään onnettomuutta ole nähnyt ja uhrinkin vointi vaikuttaisi olevan ihan OK.

Mitä helvetin hankalaa on todentaa tuore mustelma, joka on todiste kaatumisesta? Eikö teillä nyt todellakaan ole muita vaihtoehtoja asialle, kuin soittaa kaikille taksi tai olla soittamatta kenellekään? Eiköhän tässä ole kyse erikoistapauksesta, jolloin sen taxin olis voinut soittaa. Ja aika helvetin tyhmä pitää sen pissiksenkin olla, jos ei erota, onko kyse muuten vaan taxin ruinaajasta vai ko. tapauksen kaltaisesta onnettomuudesta, jolloin sen kyydin voi mun mielestä soittaa. Mä olisin maksanut se euron vaikka omasta pussista, jo pomoni olis niin idiootti, että tuollasesta tulis päälle tai antais potkut!

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28832924:
boikottiin vaan koko hese
En edes tajua miten ihmiset kehtaavat suoltaa tänne tällaisia kommentteja. Edes anonyymina.

"nyt mä ainaski kyl boikotoin niiku tot lafkaa tiäxä ku mä luin niiku iltapulust tiäxä et ne oli niiku tehny jotai tyhmää tiäxä. nyt mä laitoin ne niiku boikottii tiäxä ja kerroin fasebookis kans niiku mun frendeil tiäxä ja allekirjotin niiku nettiaddressin tiäxä. Siitäs saavat niiku!"

[QUOTE="Vieras";28832527]Mitä muita virallisia käytäntöjä sulla on?[/QUOTE]

No mäkkärikäytäntö on ollut jo vuosia sattuneesta syystä...

vartija18TM_uu.jpg