Uusia siivousvälineitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivoukseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis maksusitoumus on ilmeisesti jostain vuokra-asuntojen tarjoajalta? Se toimii siten, että maksutilanteessa vaan näytät sen kassalla ja myyjä hoitaa loput. Rahaa siitä ei saa takaisin, eli käytä koko summa. Jos maksusitoumus on esim. 50 e ja sun ostokset 60 e niin maksat sitten ylimenevän osan itse.

Siis maksusitoumus on ilmeisesti jostain vuokra-asuntojen tarjoajalta? Se toimii siten, että maksutilanteessa vaan näytät sen kassalla ja myyjä hoitaa loput. Rahaa siitä ei saa takaisin, eli käytä koko summa. Jos maksusitoumus on esim. 50 e ja sun ostokset 60 e niin maksat sitten ylimenevän osan itse.

Joo vuokranantajalta on maksusitoumus. En ole ikinä ennen sellaisiin törmännyt, niin nyt sitten mietityttää, että tuollainen paperiko ihan oikeasti riittää kassalla maksuun. Helpostihan tuollaisen joku voisi väärentää, kun se on ihan vain tulostettu paperilappu. :D

Minkäkokoinen moppi ja millaisilla kangasosilla olisi hyvä muovimatto/epoksilattioille?
Muoville sopii mikrokuitumoppi kohtuullisessa koossa eli Siniltä 40cm ja jos ostat muun, niin voi olla myös hieman pienempi tai sitten vähän isompi. Kotioloissa ei minusta kannata ostaa erityisen isoja. Epoksilattiasta en osaa juuri sanoa, kun minulle tulee mieleen, että eikö se ole sellainen karhea, johon sopisi paremmin harja?

[QUOTE="vieras";25752661]Muoville sopii mikrokuitumoppi kohtuullisessa koossa eli Siniltä 40cm ja jos ostat muun, niin voi olla myös hieman pienempi tai sitten vähän isompi. Kotioloissa ei minusta kannata ostaa erityisen isoja. Epoksilattiasta en osaa juuri sanoa, kun minulle tulee mieleen, että eikö se ole sellainen karhea, johon sopisi paremmin harja?[/QUOTE]
Näköjään on sileäpintaisiakin myös eli silloin mikrokuitu sopii siihenkin. Ajattelin karheapintaisia kylpyhuoneiden lattioita, mutta näemmä käytetään muuallakin.

Joo vuokranantajalta on maksusitoumus. En ole ikinä ennen sellaisiin törmännyt, niin nyt sitten mietityttää, että tuollainen paperiko ihan oikeasti riittää kassalla maksuun. Helpostihan tuollaisen joku voisi väärentää, kun se on ihan vain tulostettu paperilappu. :D

Kyllä ihan pelkästään sillä maksetaan, kassa ottaa sen sitten itselleen :) Kai niitä voisi väärentääkin mutta siinähän on kuitenkin saajan nimi ja joutuu henkkarit näyttämään kassalla, että siitä jäisi nopeasti kiinni kuitenkin.

[QUOTE="vieras";25752661]Muoville sopii mikrokuitumoppi kohtuullisessa koossa eli Siniltä 40cm ja jos ostat muun, niin voi olla myös hieman pienempi tai sitten vähän isompi. Kotioloissa ei minusta kannata ostaa erityisen isoja. Epoksilattiasta en osaa juuri sanoa, kun minulle tulee mieleen, että eikö se ole sellainen karhea, johon sopisi paremmin harja?[/QUOTE]

Mikä näistä muovimatolle?
Swep Classic Extramop lankaosa 50cm 114441 - Siivous.fi
Swep Classic MicroCombi moppi 50cm 113509 - Siivous.fi
Swep Classic MicroPlus moppi 50cm 114378 - Siivous.fi
Swep Classic MicroTech mop 50cm 114433 - Siivous.fi

Vai tuollaisista kaksipuolisista joku? Mitä eroa näissä on?

Miten tuo kaksipuolinen menee muoviosaan kiinni?

Tuo epoksi(?) kylppärissä on sellainen aika kova ja sileä, jossa on vähän kuin "kiviä" upotettuina, ja ne tulevat joissain kohdissa pinnasta ulos.

Ota ihan vaan tällainen sileä.
http://www.siivous.fi/yellowservice/tuote/4902/swep-classic-microplus-moppi-50cm-114378

Epoksilattiaa voit kokeilla puhdistaa mikrokuidulla, mutta jos ne "muruset" ottavat siihen kiinni (mitä luulen), niin sitten se täytyy puhdistaa harjalla. Siniltä saa pesuharjan, jotka kiinnitetään siivousvarteen.

Yhteistyössä