Uusin 2+ ja Nina Mikkonen.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MarieHos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MarieHos

Aktiivinen jäsen
17.03.2011
7 390
2
36
Espoo
Kellä muulla taas vaihteeks särähti Nina ja hänen mietteensä korvaan?
"On itsekästä lähteä töihin ja päiväkoti ei ole lasten paikka kasvaa". Samalla hän kertoi kuinka heillä on toimisto yläkerrassa, hän tekee siellä työnsä. Tottakai se on helppoa olla 'kotiäitinä' ja tehdä työnsä kotona. Samalla tietty tienaen, joka taas edistää sitä kotiin jäämistä pidemmäksi aikaa. En tiedä onko minun ymmärryksessäni ollut jotain vikaa tätä juttua lukiessani, mutta kyllä taas kiehahti.
 
[QUOTE="vieras";23704235]Se nyt saa olla mitä mieltä tahansa, ei meidään elämään vaikuta.[/QUOTE]

Ei vaikuta ei, typerää vaan laukoa tuollaisia ajatuksia ilmoille julkisesti, kun kuitenkin itsellään on mahdollisuus työskennellä ja olla lasten kanssa kotona... argh
 
Kaipa sen on pakko olla kovasti jotain epäsovinnaista mieltä aina kaikesta, koska muutoin kukaan ei viitsisi kiinnostua kirjoittamaan sanaakaan kyseisen kouluttamattoman pullahtaneen kansannaisen ajatuksista.
 

Yhteistyössä