Kellä muulla taas vaihteeks särähti Nina ja hänen mietteensä korvaan?
"On itsekästä lähteä töihin ja päiväkoti ei ole lasten paikka kasvaa". Samalla hän kertoi kuinka heillä on toimisto yläkerrassa, hän tekee siellä työnsä. Tottakai se on helppoa olla 'kotiäitinä' ja tehdä työnsä kotona. Samalla tietty tienaen, joka taas edistää sitä kotiin jäämistä pidemmäksi aikaa. En tiedä onko minun ymmärryksessäni ollut jotain vikaa tätä juttua lukiessani, mutta kyllä taas kiehahti.
"On itsekästä lähteä töihin ja päiväkoti ei ole lasten paikka kasvaa". Samalla hän kertoi kuinka heillä on toimisto yläkerrassa, hän tekee siellä työnsä. Tottakai se on helppoa olla 'kotiäitinä' ja tehdä työnsä kotona. Samalla tietty tienaen, joka taas edistää sitä kotiin jäämistä pidemmäksi aikaa. En tiedä onko minun ymmärryksessäni ollut jotain vikaa tätä juttua lukiessani, mutta kyllä taas kiehahti.