A
avutonko?
Vieras
Joku joka selventäs mulle hiukan.
Osaan kyllä tehä normi villasukkia ja lapasia, mutta tämä ohje menee nyt kyllä vähän yli hilseen.
Nämä tossut ilmeisesti aloitetaan pohjasta, eikös?
tehdään kolmisenkymmentä silmukkaa, mutta sitten, jaetaanko useammalle puikolle vai tehdäänkö vain kahdella?
Koska jos tehdän useammalla, niin pohjaanhan jää reikä ja jos taas kahdella, niin ei näistä tule semmoset niinkuin kuvassa!!
Osaan kyllä tehä normi villasukkia ja lapasia, mutta tämä ohje menee nyt kyllä vähän yli hilseen.
Nämä tossut ilmeisesti aloitetaan pohjasta, eikös?
tehdään kolmisenkymmentä silmukkaa, mutta sitten, jaetaanko useammalle puikolle vai tehdäänkö vain kahdella?
Koska jos tehdän useammalla, niin pohjaanhan jää reikä ja jos taas kahdella, niin ei näistä tule semmoset niinkuin kuvassa!!