?
..
Vieras
Ollaan miehen kanssa seurusteltu vajaa vuosi. Mulla kaksi lasta, hänellä yksi. Nyt ollaan muutettu yhteen ihan vasta, kaikkia tavaroita ei ole kuitenkaan siirretty miehen asunnosta minun luokse vielä.. Mies on ennen ollut lapsensa kanssa joka toinen viikko, nyt vain joka toinen vkl, koska hoitoon kuljetus ei onnistu täältä. Ymmärrän miehen ikävän lastaan kohtaan, mutta tämä on vain väliaikainen tilanne. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus muuttaa isompaan asuntoon ja lähemmäs miehen pojan hoitopaikkaa jolloin poika voisi olla enemmän meidän luona. Nyt mies kokee ahdistusta, kun on enemmän minun lasteni kanssa, vaikka haluaisi olla oman lapsensa kanssa. Ei pysty heittäytymään mukaan lasten juttuhin ilman huonoa omaatuntoa omaa poikaansa kohtaan. Ihan normaalia varmaan, mutta kamalaa
Mies myös totesi, että entäs jos haluaisikin muuttaa takaisin omaan asuntoonsa. Loukkaannuin kyllä. Tässä yhteenmuutossa ei ole ollut semmosta iloa ja onnea, niinku mun mielestä kuuluis olla vaan kaikki on niin hirveän hankalaa ja huolta joka asiasta miehen puolelta. Ärsyttää.