uutta kehiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo lisää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo lisää

Vieras
ollan miehen kanssa suunniteltu toista lasta. Mulle tehtiin helmikuun alussa sectio ja sanottiin että vuos pitäs odottaa seuraavaan raskautunmiseen, et haavat ei sitten repee. Niin mietin vaan että eihän se maha nyt heti isoks kasva ja välttämättä ei heti nappaakkaan ni uskaltaskohan sitä jo jättää ehkäsyt poi.

mulle tehtiin sektio toukokuussa 2007, uudelleen raskaaksi tuli maaliskuussa 2008. lasten ikäeroksi 1v7kk. toinen syntyi alakautta ongelmitta. myös raskaus sujui ongelmitta. kävin yksityisellä gynellä ennen raskautumista varmistamassa, että kaikki ok. hän sanoi, että jos ei ole ollut toipumisessa ongelmia tai komplikaatioita, niin ei nähnyt minun kohdallani estettä uudelle raskaudelle jo aiemminkin. tämä siis minun tapaukseni, jokainenhan on asia erikseen.

se vielä, että eihän se maha tosiaan heti kasva niin isoksi, mutta ne muut riskit myös. kuten se, mihin kohtaan istukka kiinnittyy (juuri sektioarven kohdalle ei ole hyvä juttu), mahdolliset kiinnikkeet sektiosta johtuen.. taas yksilöllistä. mulla ei tosiaan ollut minkään jutun kanssa säätöä tai ongelmia, kaikki sujui oppikirjamaisesti. tsempit yritykseen, kun sen aika koittaa!