V Ä H Ä N K Ö T Ä Ä O N I H A N A ! ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tyylikäs on juu. Tosin aika paljon kliseisiä in-juttuja esillä mm. tähtikuviot, Savon de Marseille-saippua, Le Klintin valaisimet, Eamesin Hang it all- naulakko ja tuolit jne. Mutta kaiken kaikkiaan on kyllä hienosti sisustettu ja mieluummin mä tuolla asuisin kuin perus-suomalaisessa kämpässä, joita etuovi.com on pullollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja <<:
En tykkää. Liian kliininen ja Anttilan kuvastosta repäisty minun makuuni.

Anttilan kuvastosta?! Anttilan kuvastosta?! Tuossa kämpässä ei varmasti ole mitään Anttilasta ostettua! Skanno tai Vepsäläinen vois osua lähemmäs. Et taida tietää mitään designista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyylikäs on juu. Tosin aika paljon kliseisiä in-juttuja esillä mm. tähtikuviot, Savon de Marseille-saippua, Le Klintin valaisimet, Eamesin Hang it all- naulakko ja tuolit jne. Mutta kaiken kaikkiaan on kyllä hienosti sisustettu ja mieluummin mä tuolla asuisin kuin perus-suomalaisessa kämpässä, joita etuovi.com on pullollaan.

Noh, palstalaiset tykkää ehkä enmmän kasari tyylistä tai jotain?

Pienet on makuuhuoneet... Ja sit paljon sitä yhteistä oleilutilaa, jossa ei sit kenelläkään ole tilaa eikä rauhaa oleilla. Mut tällasta tää nykypientaloarkkitehtuuri on.

Yhteistyössä