V**n p***ka I**ootti Luupää!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaja hurmaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaja hurmaaja

Vieras
Saatanasaatanan vittu perkele!!!!
Että osaa äijät olla kusipäitä välillä.

Meiän kotikurppa taas tänään oli vittu viimesen päälle fiksu, niin saatanan vajaapää ettei paremmasta väliä!!

Perkele, meillä on huomenna klo 13 mun sukulaistädin hautajaiset. Joo, tää perkeleen luumupää menee ja vetää kännit tossa naapurin äijän kanssa!!

Ei siinä mitään. kyllähän mä sen sille suon, että saa käyä ja olla kaverinsa kanssa tos naapurissa. Mutta saatana huomenna saa tasan tarkkaan olla viimeseen vieraaseen asri kraka tiukalla kaulassa hautajaisissa ja jutella joka perkeleen sukulaismummon kanssa. Ja toivottavasti olis niin jumalattoman kuuma keliki viä, että tietäs perkele kaljotelleensa!!

Soitin sille kasin maissa, ja sanoi että juu ei aio istuu enää pitkään, tulee ihan kohta. Klo 23.00 olin jo ihan mukavasti hiilenä, ja koitin soittaa.. Vaan dorka ei vastaa!! Laitoin vistin että meinaakko saatana vetästä perseet vaik huomen on hautajaiset?!? Ei vastausta.

Sit rynnin tosta puskan läpi naapuriin niin siellähän tää istuu toisen naapurin emännän kanssa turisemassa, kaverinsa vaimoineen ollessa saunassa. Joo, en ole mustasukkainen ja tää toinen naapurin vaimo on ihan tuttuja ja mukava ihmionen, mutta perkele!!! Kiva että viihtyy siellä sen kanssa juttelemassa! Kysyin vaan et missä sun puhelin on???
Niin kuulemma saunaneteisessä.
Sit annoin tulla oikeen urakalla!

En antanu suunvuoroo vaan lähin kotio. Sanoin mein likalle, että jos se pöllö tulee kotiin niin et kerro mihin mä menin. Lähin käveleen pikku lenkin (ja arvatkaa kävinkö kamppailua mielessäni että menekö paikalliseen kaljalle vaiko enkö..No en menny sit, kun olin just saunasta tullu, ei meikin hiventäkään ja tukka märkänä ponnarilla)

Likka soitti ja sanoi että sikä tuli kotio ja meni nukkuun.

Hyvä juttu saatana, mutta mä nykyn täs alakerrassa sohvalla enkä perkele puhu sanaakaan huomenna sille, EN!!!

Vittu että ottaa NIIN paljon kuulaan.

Kiitti ja kuitti.

Alkuperäinen kirjoittaja ööööhhh.......:
Niin vittu. :O Ihanaa kielenkäyttöä. Olit vihainen tai et niin kovin aikuismaista kirjoitusta.

no kuule joskus on vaan pakko purkaa... ja ymmärrän ap:tä aivan järettömän hyvin!

ja mitä sillä kielenkäytöllä on merkitystä tähän aikaan yöstä tämmösellä palstalla? ei tämä mikään lasten palsta ole.

:D
Anteeks :ashamed:
Mä tulistun itte aivan yhtä lailla ja annan tulla täyslaidallisia. Ja sit mua hävettää, koska mun mies ei ikinä kuunaan koskaan milloinkaan olisi noin dorka kuin ap:n ukko.

Alkuperäinen kirjoittaja aikuistu sinäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ois kyllä helpompi lukea kun ois vähän selkeämmin kirjoitettu ja vähemmän kirosanoja. Niin että mikä se ongelma tiivistetysti oli?

Tää minäkin jään ohmettelemään :)

Ei kai se nyt ole muiden kuin miehen ongelma jos huomenna on hontelo olo? Ihme mesoamista, kun ei mies tuon kauempana edes ollut. Olisiko pitänyt eteisen jakkaralla istuen odottaa huomista lähtöhetkeä?

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja aikuistu sinäkin:
Ois kyllä helpompi lukea kun ois vähän selkeämmin kirjoitettu ja vähemmän kirosanoja. Niin että mikä se ongelma tiivistetysti oli?

Tää minäkin jään ohmettelemään :)

Tekemään mitä? :D

Mua vissiin väsyttää, hörötän tällekin :D

Minuakin hörötyttää nyt, mutta vähemmän aamulla, kun taas kerran huomaan jummittaneeni edellisenä iltana liian pitkään Kakplussalla... :'( |O

Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
:D
Anteeks :ashamed:
Mä tulistun itte aivan yhtä lailla ja annan tulla täyslaidallisia. Ja sit mua hävettää, koska mun mies ei ikinä kuunaan koskaan milloinkaan olisi noin dorka kuin ap:n ukko.

No perkele sehän siinä onkin ku ei toikaan YLEENSÄ IKINÄ tee tollasia idioottimaisuuksia.
Paitti ny.
Saatana.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja ööööhhh.......:
Niin vittu. :O Ihanaa kielenkäyttöä. Olit vihainen tai et niin kovin aikuismaista kirjoitusta.

no kuule joskus on vaan pakko purkaa... ja ymmärrän ap:tä aivan järettömän hyvin!

ja mitä sillä kielenkäytöllä on merkitystä tähän aikaan yöstä tämmösellä palstalla? ei tämä mikään lasten palsta ole.

Just näin! Ja ihanhan tuo oli selkokielellä sepostettu. Tsemppiä ap:lle vaan ukkosi kans... ;)

Uusimmat

Yhteistyössä