V*ttu, en huoli miestä mukaan synnytykseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Mulla on laskettu aika tällä viikolla. Vähän siis hermot ja hormonit ehkä pinnassa :kieh:

Mies jäi "ylitöihin" tänään ilmoittamatta mulle mitään.

Ei vastannut mun puheluihin kun vasta tunnin kuluttua. Löin sille luurin korvaan, kotiutui vasta pari tuntia myöhemmin.

Ei jumalauta, minkälainen "mies" luuhaa jossain eikä vastaa vaimonsa puheluihin, kun hyvin tietää että saattaa vaikka olla synnytys käynnissä?!!?

Päätin että lähden synnyttämään yksin kun sen aika tulee :( nähköön tyttärensä sitten kun tullaan kotiin.

Mulla ei ole ukko ollut yhdessäkään synnytyksessä mukana (4 lasta), en huoli. Haluan olla ihan yksin kipuineni, saliin on saanu tulla vasta kun vauva tullu ulos ja punnitaan. :/

Parempi että juttelette asian nyt halki.
Kiukkusena ja sisuuntuneena voit mennä synnärille, mutta veikkaan, että sitä miestä voi tulla aika ikävä siellä, yksinään synnyttäminen voi olla aika kova paikka kuitenkin.
-Mulla on aina ollut mies mukana, enkä vois kuvitella, että olisin yksin selvinnyt.

Ei sun tarvitse ottaa sitä miestä mukaan, jos et halua.

Mutta mieti todella tarkkaan, haluatko varmasti olla yksin ja kadutko myöhemmin. Se voi olla miehelle todella iso juttu jäädä pois synnytyksestä, etkä sä pysty ikinä korvaamaan sitä sille.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Se voi olla miehelle todella iso juttu jäädä pois synnytyksestä, etkä sä pysty ikinä korvaamaan sitä sille.

No haloo, sehän se on se pointti tässä! Miettiköön vähän miten on mua kohdellut! Mulla voisi olla vaikka mikä hätä ja synnytys alkanut, yksin olin esikoisen kanssa kotona. Ja tää torvi ei välitä vastata puhelimeen tai kertoa että meneekin vähän myöhään..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Se voi olla miehelle todella iso juttu jäädä pois synnytyksestä, etkä sä pysty ikinä korvaamaan sitä sille.

No haloo, sehän se on se pointti tässä! Miettiköön vähän miten on mua kohdellut! Mulla voisi olla vaikka mikä hätä ja synnytys alkanut, yksin olin esikoisen kanssa kotona. Ja tää torvi ei välitä vastata puhelimeen tai kertoa että meneekin vähän myöhään..

Se pointti on siinä, että sä et todella IKINÄ pysty sitä korvaamaan sille. Riippuu tietenkin siitä, kuinka tärkeäksi uskot miehesi kokevan synnytyksen, mutta käsittääkseni aika harva ihminen haluaa rakastamalleen ihmiselle edes suutuksissaan tehdä tuollaista loppuelämän kestävää temppua.

Itse enemmin ottaisin miehen mukaan synnytykseen, jos se on ollut alun perin tarkoitus ja mies haluaa tulla, ja heivaisin ukon sitten synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No tuskin mä sitä mihinkään olen heivaamassa kuitenkaan. Kunhan vähän haluan näpäyttää.

Nimenomaan, näpäyttää.

Sehän on tosiaan ihan miehestä kiinni, mutta on toi kuitenkin sen verran iso juttu, että en luokittelisi ihan vaan näpäytykseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Mulla ei ole ukko ollut yhdessäkään synnytyksessä mukana (4 lasta), en huoli. Haluan olla ihan yksin kipuineni, saliin on saanu tulla vasta kun vauva tullu ulos ja punnitaan. :/

Kolme poikaa olen synnyttänyt yksin. Tyttären syntyessä oli mies mukana ja lopuksi erosimmekin. Kuopuksen tein varman päälle yksiksein vaikken isänsä kanssa olekaan.
Ja olen ihan luomusti, ilman kiljumisia kaikki synnyttänyt ettei sitäkään voinut pelästyä.

Mä ymmärrän sun tunteitas täysin ap. Itsekin haluaisin tollasessa tilanteessa näpäyttää tyyppiä. Aina ei jaksais miesten päitä silitellä. Opettelisivat käyttäytymään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ymmärrän sun tunteitas täysin ap. Itsekin haluaisin tollasessa tilanteessa näpäyttää tyyppiä. Aina ei jaksais miesten päitä silitellä. Opettelisivat käyttäytymään!

No hyvä että joku sentään tajuaa. Tiedän kyllä olevani nipo ja stressikimppu ja kärttyinen akka ja mitä vielä. Mutta eiköhän ole siihen ihan oikeuskin tällä hetkellä...
Supistelee "koko ajan", ja on tosiaan tuo 1v10kk tuossa hoidettavana myös. Ja kaupassakin piti käydä, luonnollisesti jääkaappi hieman tyhjänä pyhien jälkeen. No eipä tarvitse aamulla syödä mitään.