V*ttu ja p**kele ja pari muuta kirosanaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
saapa tosian nähä mitä minulle tulee. Se on kumma vaikka kuinka muutosverokortin ottaa etuuksille ja laskettaa ammatti-ihmisillä ja silti pari prossaa laittaa vielä ylemmäs mitä laskennat näyttää, niin mätkyjä sataa!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Minäpä saan palautuksia.

6 euroa 48 senttiä :D

Niitä vaan ei taideta maksaa?Olikos raja 15e vai 20e?

muistelisin, et palautukset maksetaan aina, oli summa kuin pieni tahansa. Mätkyjä ei tarvi alle tietyn summan maksaa, vaan mene verottajan "tappioksi".

Alkuperäinen kirjoittaja noo:
Siis joko oot laskenut väärin tai sit siinä on virhe. Muita vaihtoehtoja ei taida olla. 8)

Ei kun se menee just silleen miten toi yksi mulle selitti.
Alkuvuodesta maksoin sen verran pienellä prosentilla ja jossain vaiheessa kun kävin nostaas sen prosentin huippuun,niin mä en enää loppuvuonna ehtinyt tienata niin paljoa,että se veroprossa olis kompensoinut sitä alkuvuoden pinellä prosentilla menneitä tienestejä.
Heh,melko sekavaa,eikös :D

Vituttaa aivan simonaan,millois ne mätkyt voi maksaa pois? Samantien?

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Siis joko oot laskenut väärin tai sit siinä on virhe. Muita vaihtoehtoja ei taida olla. 8)

Alkuvuodesta maksoin sen verran pienellä prosentilla ja jossain vaiheessa kun kävin nostaas sen prosentin huippuun,niin mä en enää loppuvuonna ehtinyt tienata niin paljoa,että se veroprossa olis kompensoinut sitä alkuvuoden pinellä prosentilla menneitä tienestejä.
Heh,melko sekavaa,eikös :

Minulle kävi yhtenä vuonna vähän samantapainen juttu, enkä millään meinannut käsittää asiaa, mutta palstalla se minulle selitettiin rautalangan kera*nauraa*

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Minäpä saan palautuksia.

6 euroa 48 senttiä :D

Niitä vaan ei taideta maksaa?Olikos raja 15e vai 20e?

muistelisin, et palautukset maksetaan aina, oli summa kuin pieni tahansa. Mätkyjä ei tarvi alle tietyn summan maksaa, vaan mene verottajan "tappioksi".

Alle 10 euron jäännösveroa ei peritä eikä alle 5 euron määrää palauteta.

Änkeen samaan pinoon kysymyksineni... Eli, pitääkö mun palauttaa se veroehdotus, kun ukon kanssa laitettiin avioero vireille viimevuonna? Vaikuttaako se jotenkin siihen et sain mätkyjä?

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:

Heh,melko sekavaa,eikös :

Minulle kävi yhtenä vuonna vähän samantapainen juttu, enkä millään meinannut käsittää asiaa, mutta palstalla se minulle selitettiin rautalangan kera*nauraa*

On se vaan niin hyvä,että palsta on olemassa :flower: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Änkeen samaan pinoon kysymyksineni... Eli, pitääkö mun palauttaa se veroehdotus, kun ukon kanssa laitettiin avioero vireille viimevuonna? Vaikuttaako se jotenkin siihen et sain mätkyjä?

Tohon mä en kyllä osaa sanoa mitään.

No tää on samaa sarjaa kun minä ihmettelin et miten jouduin maksaa miehen 8000e lisäliksasta viime vuonna takaisin kotihoidontukea mutta nyt kun miehen tulot ovat pudonneet sen saman 8000e kun ylityöt ovat loppuneet, niin kelan mielestä meillä ei ole tulot olennaisesti muuttuneet että se kotihoidontuen lisäosa nousisi.

on vissiin aika yleistä et kotihoidontuella/äitiysrahalla ollessaan moni saakin mätkyjä! Mikä on sinänsä kumma kun on pienet tulot mut menee eniten veroja.. Mä kuulun myös näihin.. 352e tuli silloin mätkyjä!

nyt luulin saavani yli tonnin mätkyjä mutta verottaja oliki aika ihana ja anto vaa 27,30e mätkyjä! :heart:

Yhteistyössä