K
kotona
Vieras
Mä olin viime vuoden kodinhoidon tuella ja saan takaisin n.800? ja mulla oli koko vuoden veroprosentti 20. Mun verokortissa oli veroprossa 10 viime vuonna.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:meinaakohan se ninatt olla loppuvuoden 0%lla tän jälkeen... mulle kävi ihan samalla tavalla aikoinaan et mätkyt pläjähti! |O
Mikäs juttu tää on?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Minäpä saan palautuksia.
6 euroa 48 senttiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Minäpä saan palautuksia.
6 euroa 48 senttiä![]()
Niitä vaan ei taideta maksaa?Olikos raja 15e vai 20e?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Minäpä saan palautuksia.
6 euroa 48 senttiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noo:Siis joko oot laskenut väärin tai sit siinä on virhe. Muita vaihtoehtoja ei taida olla. 8)
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja noo:Siis joko oot laskenut väärin tai sit siinä on virhe. Muita vaihtoehtoja ei taida olla. 8)
Ei kun se menee just silleen miten toi yksi mulle selitti.
Alkuvuodesta maksoin sen verran pienellä prosentilla ja jossain vaiheessa kun kävin nostaas sen prosentin huippuun,niin mä en enää loppuvuonna ehtinyt tienata niin paljoa,että se veroprossa olis kompensoinut sitä alkuvuoden pinellä prosentilla menneitä tienestejä.
Heh,melko sekavaa,eikös :
Vituttaa aivan simonaan,millois ne mätkyt voi maksaa pois? Samantien?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Minäpä saan palautuksia.
6 euroa 48 senttiä![]()
muistelisin, et palautukset maksetaan aina, oli summa kuin pieni tahansa. Mätkyjä ei tarvi alle tietyn summan maksaa, vaan mene verottajan "tappioksi".
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja noo:Siis joko oot laskenut väärin tai sit siinä on virhe. Muita vaihtoehtoja ei taida olla. 8)
Ei kun se menee just silleen miten toi yksi mulle selitti.
Alkuvuodesta maksoin sen verran pienellä prosentilla ja jossain vaiheessa kun kävin nostaas sen prosentin huippuun,niin mä en enää loppuvuonna ehtinyt tienata niin paljoa,että se veroprossa olis kompensoinut sitä alkuvuoden pinellä prosentilla menneitä tienestejä.
Heh,melko sekavaa,eikös :
Vituttaa aivan simonaan,millois ne mätkyt voi maksaa pois? Samantien?
Minulle kävi yhtenä vuonna vähän samantapainen juttu, enkä millään meinannut käsittää asiaa, mutta palstalla se minulle selitettiin rautalangan kera*nauraa*
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Änkeen samaan pinoon kysymyksineni... Eli, pitääkö mun palauttaa se veroehdotus, kun ukon kanssa laitettiin avioero vireille viimevuonna? Vaikuttaako se jotenkin siihen et sain mätkyjä?