E
elin otsassa
Vieras
Aina pitää tanssia sen pillin mukaan. Ensin sovittiin et ollaan vappu kotona lapsen kanssa koska mä olin iltavuorossa töissä. No, sitten äijä väkisin kinusi ja mankui, kiristi ja uhkaili, että mennään jonnekin. Mä järjestin lapsen hoitoon ja vaihdoin vuoron. Sovin että mennään kavereiden luokse toiselle paikkakunnalle. Sitten vitun vatipää muuttaa mielensä. Jumalauta, mä olen ensin töissä ja sieltä heitän kiireellä lapsen hoitoon. Käyn kaupassa ja laitan itseni nätiksi jotta voidaan lähtee. Mies haluaa syödä ensin. Ok, me syödään. Mies haluaa saunoa ensin, ok mies saunoo, mä katson telkkaa. Ja nyt mies vittu nukkuu ja mä istun koneella. En halunnukaan lähteä, ei jaksa, ei huvita. Tajuaako se saatanan apina että tämä ei ollu ihan helposti järjestettävissä?! Että me ei ihan joka viikonloppu päästä?! Että mä en alun perin edes halunnut lähteä mutta suostuin koska mies pakotti?! Että musta on vitun noloa selittää kavereille ettei tulla?! Että mä en voi pitää juhannusta vapaana töistä vain sen takia et mies ajattelin et mennään sillon kun kerta nyt "ei päästy". Tällaista se vittu aina on. Sitä mitä se haluaa sillon kun se haluaa.