"V-ttu s-tanan p-ska ämmä, painu h-ttiin"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sanoi mies. Kiistaa siitä kannattaako ostaa 3m 4.3m vai 4.6m trampoliini. Meillä on niin pieni piha että suurin ei kunnolla mahdu (rivari). Mies sanoo että ei se haittaa jos se reuna vähän ojan päälle tulee. mun mielestä haittaa ja sanoin sen ääneen. Tuossa otsikossa kommetti.

No sepä se aloitukseni tarkoitus olikin, että pitäiskö hyväksyä (onko ok puhetta) vai ei... Mutta eipä tässä ole paljon vaihtoehtoja. Mies varmaan haluais erota joka tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No sepä se aloitukseni tarkoitus olikin, että pitäiskö hyväksyä (onko ok puhetta) vai ei... Mutta eipä tässä ole paljon vaihtoehtoja. Mies varmaan haluais erota joka tapauksessa.

Sitten eroatte...hyvän kuvan antaa lapselle miten äidille puhutaan!

No mitä käytännössä tekisin osoittaakseni etten hyväksy moista puhetta? Omaisuuksien takia ei yhdessä tarvitse olla. Lapset tarvitsevat isän ja kai minäkin jotain tuosta miehestä kumma kyllä tarvitsen.

Siis mietit vielä, että onko ok puhua kellekkään noin??? :o |O Siis jos minun mies puhuisi minulle tuohon tyyliin, niin se ois semmonen älämölö, että ukolla korvat sois tilliä seuraavat puol vuotta! Kuuluu ihan normaaliin rakastavaan parisuhteeseen, että toista kunnioitetaan ja se tarkottaa, että toista ei nimitellä, eikä puhuta rumasti.. Meillä mies ei ole edes akotellu, enkä kyllä antaiskaan.

a) tuollaista kielenkäyttöä ei meillä käytetä, suhteeton reaktio jostain lapsen trampoliinista
b) noin pieneen pihaan ei kannata yleensäkään sitä hankkia minkään kokoisena - hyvästi nurmikko
c) oletko koskaan kuullut millainen kitinä ko. laitteesta lähtee, jos/kun naapurin ikkunat ihan lähellä niin todella viihtyisää
d) 2-v loukkaa helposti itsensä ko. laitteessa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin teen testin, pysyn hiljaa ja katson pyytääkö anteeksi tai mitään.

Minkä ikäisiä te oikein olet?
Tee ennemminkin kysymys, millä oikeutuksella hän puhuu sinulle tuohon sävyyn?

peesi! Mykkäkoululla et saa mitään aikaan. Oikein kunnon rakentava keskustelu ois paikallaan.

Yhteistyössä