v.tun elämä.perhana!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
läheinen on yrittänyt itsemurhaa. mulla alkaa huomenna työt uudessa paikassa ja hiton kakarakin on taas niin vaikee niin vaikee! tekis mieli soittaa että en tule töihin,en koskaan! mä en jaksa just tällä hetkellä, sama se mitä itse suunnittelee niin joku vesittää sen! jos ei kukaan muu niin lapsi sillä että ei nku vaikka pitäisi. mulla on nyt stressi käyrä huipussaaaaaan!

Kokeile sillai, että meet petiin, sammutat kaikki valot ja leikit nukkuvaa. Meidän tyttö nukahtaa sillätavalla alle puolessa tunnissa. Sitten me noustaa ylös ja mennään kattoon telkkaria.

no ei todellakaan ole! uutta srtessattavaa vaan tällä hetkellä! kivempi sitä on tehdä kotona kouluhommia ja lapsi hoidossa kun mennä töihin ja stressata yhdestä asiasta lisää! ja kun ton kakaran kanssa tää menee aina näin,jos mulla on jotain suunniteltuna niin se menee mönkään

no vieras sitten sinä olet tyhmä jos asian niin käsität! ymmärrätkö ollenkaan että noin isoa asiaa ei voi olankohautuksella ohittaaa!! et taida ymmärtää! mua ärsyttää TOI LAPSI! kun se on aina 10kertaa hankalampi just silloin kun itselläkin on hankalaa! just silloin kun suunnittelee jotain tai on pakko tehdä jotain lapsen nukahdettua,niinkuin nyt mun pitäisi valmistautua tulevaan työpäivään ja vaikka mitä, perkl. no nyt meen. helpotti ees vähän purkaa itteensä. vaik kukaan ei sitten ymmärtäisikään

Yhteistyössä