V*tun Forma! Onks muilla ollut ongelmia Kotivinkin tms. kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukku

Vieras
Mulla niin menee hermo. Tilasin loppuvuodesta netistä parillakympilla Kotivinkin. Ihan ok, lehti tuli niin kuin piti mutta tuli myös toinen lehti, ja seuraavalla viikolla 2 kpl monen kympin laskua ko. lehdestä. Aloin ihmettelemään ja laskusta sit selvisi että olisin toisen muka tilannut puhelinmyyjältä (joka tosiaan myös joskus joulukuulla soitteli mutta en ollut kiinnostunut kun kaupanpäällinenkin oli joku paska suoristusrauta)
Laitoin silloin heti Formalle sähköpostia että peruutan saman tien molemmat lehdet, sain seuraavana päivänä vastauksen että ok, peruutus vastaanotettu. Seuraavat lehdet kuitenkin tuli mulle vielä kotiin, sen jälkeen ei mitään.
Mutta tänäänpä tipahti luukusta lasku yli 70e toimitetuista lehdistä, laskun eräpäivä on ollut eilen ja tosiaan tänään tuli mulle, voi vittu. Laitoin sähköpostia että en ole ainakaan tuollaista summaa maksamassa, saapa nähdä mitä vastaavat.
Ihan kiva lehti mutta musta ei ainakaan ikinä enää tule tilaajaa!

Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:
Mulla niin menee hermo. Tilasin loppuvuodesta netistä parillakympilla Kotivinkin. Ihan ok, lehti tuli niin kuin piti mutta tuli myös toinen lehti, ja seuraavalla viikolla 2 kpl monen kympin laskua ko. lehdestä. Aloin ihmettelemään ja laskusta sit selvisi että olisin toisen muka tilannut puhelinmyyjältä (joka tosiaan myös joskus joulukuulla soitteli mutta en ollut kiinnostunut kun kaupanpäällinenkin oli joku paska suoristusrauta)
Laitoin silloin heti Formalle sähköpostia että peruutan saman tien molemmat lehdet, sain seuraavana päivänä vastauksen että ok, peruutus vastaanotettu. Seuraavat lehdet kuitenkin tuli mulle vielä kotiin, sen jälkeen ei mitään.
Mutta tänäänpä tipahti luukusta lasku yli 70e toimitetuista lehdistä, laskun eräpäivä on ollut eilen ja tosiaan tänään tuli mulle, voi vittu. Laitoin sähköpostia että en ole ainakaan tuollaista summaa maksamassa, saapa nähdä mitä vastaavat.

soita sinnne!!! niin ei jää epäselväksi äläkä täällä meuhkaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja lillo:
Alkuperäinen kirjoittaja kiukku:

soita sinnne!!! niin ei jää epäselväksi äläkä täällä meuhkaa!!

En soita, sähköpostitse asioimalla mulle jää "mustaa valkoisella".
Enkä mä nyt niin meuhkaa, kunhan kyselin onko muilla ollut samantapaisia ongelmia ko. puljun kanssa?!

Soita sinne ja ole asiallinen ja ystävällinen puhelimessa, niin saat palvelua. Mulla jäi yksi kotivinkin numero tulematta, soitin sinne ja lähettivät seur. viikolla uuden. Itse en koskaan jaksa hoitaa tämmöisiä sähköpostilla, mikään ei toimi.

Mun piti saada vuoden lehdet 24,90 ja kaikenmaailman kaupanpäällisiä. No lasku tuli ja se oli 59?. Maksoin sen en tajua miksi ja sieltä tuli lappu että olemme laskuttaneet 59? että hukatkaa lasku ja maksakaa 24,90. No ilmoitin että olen jo maksanut 59 kun tuo ilmoitus tuli viikon eräpäivän jälkeen. Ei sieltä ole kuulunut mitään kai se on pakko soittaa mutta olisivat voineet sähköpostiin vastata tms.

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
Mun piti saada vuoden lehdet 24,90 ja kaikenmaailman kaupanpäällisiä. No lasku tuli ja se oli 59?. Maksoin sen en tajua miksi ja sieltä tuli lappu että olemme laskuttaneet 59? että hukatkaa lasku ja maksakaa 24,90. No ilmoitin että olen jo maksanut 59 kun tuo ilmoitus tuli viikon eräpäivän jälkeen. Ei sieltä ole kuulunut mitään kai se on pakko soittaa mutta olisivat voineet sähköpostiin vastata tms.

No just joo, en siis oo ollut ainoa. Mikäköhän siellä mättää?
Mulla on kyllä vastattu aina sähköposteihin päivässä parissa ja mä mieluummin asioin niin.

Mä olen kyllä ollut yhteydessä ihan sähköpostitse ja saanut hyvää palvelua. Vastaus on tullut joko samana päivänä tai heti seuraavana. En voi valittaa. Mun kohdalla on ollut hyvää palvelua.

On ollu. Mulle tuli Kotivinkki ja vähä väliä tuli soittoja joissa kaupattiin Kotivinkkiä. Eikä ne loppunu vaikka kuin sanoin et mulle tulee se jo! No sit lopetin tilauksen ja taas kohta soitettiin. Sanoin et en tilaa sitä kun ei siinä ole mulle mitään luettavaa. Kehuivat et on uudistunu ja plaaplaa.. No sorruin tilaamaan sit ku hintakin kuulosti edulliselta. Mut sit kun lasku tuli niin ihmettelin et miten ihmeessä olin kuvitellu et on edullinen kun siinä oli hinta 19,90 ja siihen sisälty 4 lehteä! Ei se musta ole mikään halpa. Tuli epäilys et puhelimessa oli luvattu jotain muuta kun kerran oli tullu olo et eihän se paha hinta ole. En tietenkään muistanu mitä puhelinmyyjä oli "lupaillu". Tunsin itseni huijatuksi ja irtisanoin tilauksen. En enää koskaan sorru kyseiseen lehteen tilaajaksi!

Pari vuotta sitten mulla oli vastaavanlainen kokemus ko. firmasta. Tilasin jonkun lehden välissä tulleella tarjouskupongilla. Niitä lehtiä tulikin kaks, Samoin laskuja. Soitin, toinen tilaus luvattiin tuhota. Mutta eikös seuraavakin lehti tullut tuplana ja lasku perässä korkoineen. Soitto taas perään. Sama tapahtui vielä kolmannen kerran. Mutta tuon jälkeen en enää erehdy tota lehteä tilaamaan!

muutenkin ihan per.eestä niitten asiakaspalvelu, mullekkin soitettiin viimme viikolla kaupattiin kyseistä lehteä ja sen pitkän myyntipuheen jälkeen kun sain suunvuoron kerkisin sanoon ei nyt kiin, niin lyötiin luuri korvaan

Äiti tilasi jonkun lehden ja pisti mut suosittelijaksi. Sen lahjan piti tulla mulle. Laskun toki äidille koska hän tilasi lehden. Mut paskat vaan, mullehan niitä laskuja tuli (väärän suuruisiakin vielä) ja karhut päälle, vaikka äiti soitti ja sopi asian puhelimessa kahdesti (!!!), ilmoitti siis että laskut menevät väärään osoitteeseen toistuvasti eikä yhtään lehteä saati tilaajalahjaa ole kuulunut.

Huvittavinta oli se, että vaikka äiti selvitti asiaa puhelimessa kahdesti ja kaiken piti olla ok ja kirjattuna, niin mitään muutosta ei tullut vaan laskut meni edelleenkin väärään paikkaan :o Vasta kolmannella kerralla äiti sai laskut siirrettyä omiin nimiinsä, mutta lehden piti mennä FIRMALLE, vaan eipäs mennytkään vaan henk.koht. äidille. Jep.

Mä soitin asiakaspalveluun peruakseni tilaukseni. Kun sain sanottua asiani niin toisessa päässä ääni muuttu vähemmän ystävällisen kuuloseksi. Sanoisinko jäätäväksi ja tylyksi. Ei enää mitään tarvetta asioida kyseisen puljun kanssa.

Mä just kattelin omia laskujani. Sain tänään maksukehotuksen kotivinkistä. Alkuperäsen just olin maksanu. Mut se mikä herätti ihmetystä oli se et alkuperäsessä laskussa oli jakson pituus 3 nroa nrot 4/2009-6/2010 ja tässä maksukehotuksessa 6 nroa 1/2010-6/2010. Ota tuostakin sit selvää mitkä numerot tulen saamaan?? Ja tilauksenkin tein aika vastikään. Kai tuo 4/2009 on ilmestyny jo joskus viime vuonna??

Muutama vuosi sitten tilasin lehden, ja yhtäkkiä se vaan lakkasi tulemasta, vaikka lehden vielä piti tulla (olin maksanut siinä vaiheessa koko jakson).

Nyt tilasin kotivinkin syksyllä, mutta tilaukseen kuuluvaa tilaajalahjaa ei ole tullut! Itse lehden tulo on jo päättynyt. Olisi asiallista, että he ilmottaisivat, mikäli lahjan tulo viivästyy, mutta ei mitään.
Olen ottanut asian tiimoilta yhteyttä asiakaspalveluun, joten saa nähdä, koska alkaa tapahtumaan.

Näiden parin tapauksen jälkeen en enää aio tilata ko. lehteä.

Mulle soitti lehtimyyjä lokakuussa, ja kauppas Kotivinkkiä, tilaajalahjana hiustensuoristaja + jouluinen reseptikirja. Kysyin että tuleeko varmasti ennen joulua, kun harvemmin tammikuussa kokkailen jouluruokia. Kuulemma tulee varmasti.

No, eka lehti tuli joulukuussa, laskua ei tullu, se tuli joulun jälkeen ja siitä maksusta noin kahen viikon päästä oisivat postittaneet sen jouluruokakirjan. Peruin koko tilauksen, mut lehtiä vaan tuli ja tuli ja tuli ja tuli.

Pahinta on että viikko sen tilauksen jälkeen mulle alko soitella kaikki maailman puhelinkauppiaat, kun Forma myi mun asiakastiedot suoramarkkinointiyrityksille. Mulle ei ollu vuosiin soitellu ykskään kun on salanen numero enkä ikinä anna sitä missään, mut kun tilaukseen annoin niin johan alko soida...

Talvi on mennyt postaillessa Formalle kun maksetuja lehtiä ei ole tullut. Kauppareissulla huomaa, että myynnissä on uusi lehti ja kotiin sitä ei ole tullut. Kahdesta numerosta laitoin s-postia ja vaadin lehteä, kolmannella kerralla soitin ja v***tulin kunnolla. No lehdet tuli ja pari numeroa sen jälkeen. Tänään taas laitoin postia Formalle ja vaadin lehteä kun ei taaskaan ole tullut. Ihmetyttää tuo touhu, olen kuitenkin tilannut lehteä yli 10v ajan ja nyt tälläinen show. Taitaa jäädä kotivinkki tilaamatta jatkossa, mulle alkaa riittää. Muita tilattuja lehtiä saa rukoilemattakin...

Erittäin huonoja kokemuksia Formasta ja Kotivinkistä. Asioita ei meinaa millään saada hoidettua, asiakaspalveluun ei pääse puhelimella ja sähköposteihin ei vastata. Aiemmin siellä oli jonkinsortin peruutusautomaatti käytössä, joka ei todellakaan toiminut, eli niihin ei kannata yhtään luottaa. Suivaannuin koko putiikkiin niin, että Kotivinkkiä ei meidän huusholliin kanneta edes takan sytykkeiksi.

Mä en kans tajua, katsoin kerran jonkun irtonumeron/muun lehden välissä oli vissiin 4 eri mainosta/tarjousta kyseisestä lehdestä, ja jokaikisessä oli eri toi jakson pituus / hinta. Laskin niistä vielä paljonko tulee hinnaksi per lehti, sekin heitteli tarjouksesta toiseen! Ja kaiken huipuksi, kun kaikissa irtonumeroissa on joku tarjouslätkä päällä, tämä numero vain X,xx ?, niin halvinta on ostaa lehti lähikaupasta, eikä taistella noiden kaupustelijoiden kanssa tms....

Yhteistyössä