K
kiukku
Vieras
Mulla niin menee hermo. Tilasin loppuvuodesta netistä parillakympilla Kotivinkin. Ihan ok, lehti tuli niin kuin piti mutta tuli myös toinen lehti, ja seuraavalla viikolla 2 kpl monen kympin laskua ko. lehdestä. Aloin ihmettelemään ja laskusta sit selvisi että olisin toisen muka tilannut puhelinmyyjältä (joka tosiaan myös joskus joulukuulla soitteli mutta en ollut kiinnostunut kun kaupanpäällinenkin oli joku paska suoristusrauta)
Laitoin silloin heti Formalle sähköpostia että peruutan saman tien molemmat lehdet, sain seuraavana päivänä vastauksen että ok, peruutus vastaanotettu. Seuraavat lehdet kuitenkin tuli mulle vielä kotiin, sen jälkeen ei mitään.
Mutta tänäänpä tipahti luukusta lasku yli 70e toimitetuista lehdistä, laskun eräpäivä on ollut eilen ja tosiaan tänään tuli mulle, voi vittu. Laitoin sähköpostia että en ole ainakaan tuollaista summaa maksamassa, saapa nähdä mitä vastaavat.
Ihan kiva lehti mutta musta ei ainakaan ikinä enää tule tilaajaa!
Laitoin silloin heti Formalle sähköpostia että peruutan saman tien molemmat lehdet, sain seuraavana päivänä vastauksen että ok, peruutus vastaanotettu. Seuraavat lehdet kuitenkin tuli mulle vielä kotiin, sen jälkeen ei mitään.
Mutta tänäänpä tipahti luukusta lasku yli 70e toimitetuista lehdistä, laskun eräpäivä on ollut eilen ja tosiaan tänään tuli mulle, voi vittu. Laitoin sähköpostia että en ole ainakaan tuollaista summaa maksamassa, saapa nähdä mitä vastaavat.
Ihan kiva lehti mutta musta ei ainakaan ikinä enää tule tilaajaa!