V*tun ruma deitti äijä anto pakit mulle ulkonäön takia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nettideitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nettitreffailun idea on paljon tapaamisia ja kevein mielin. joskus sitten voi sattua sopiva kohdalle. reagoit jarjenvastaisesti miehen terveeseen normaaliin reaktioon, joka ilmaistiin suoraan muttei epakohteliaasti. ei rumankaan sovi epatoivoinen ja takertuva olla etta kuka vaan kelpaa kunhan on joku. se on tosi inhottava asenne seka itsea etta sita toista kohtaan eika johda hyvaan lopputulokseen. jos ei sopiva osu kohdalle niin sitten ollaan yksin. niin on monen kauniinkin kohdalla eika se ole liioista kriteereista kiinni vaan useimmiten sattumasta.

Et vaan ollut hänen tyyppinen henkilö. Tietenki syö itseluottamusta, jos ei kelpaa. Mutta huvittaa tosiaan , jos äijä ei itekkään mikään komistus oo.
Katoin eilen sitä Jetro kiinteistövälittäjää kun se höyrysi Levillä - sehnä ei käyny ees suihkussa sillon aamulla, kun oli tullu huoneeseensa, mutta silti ne missit roikku sen kainalossa tyytyväisenä- se karisma.

Älä ap välitä. Mä ymmärrän miltä susta tuntuu.
Ei ole kyse siitä, että ruman pitäisi kelvata rumalle, vaan siitä, että itse on ajatellut antaa mahdollisuuden toiselle vaikkei heti kuvan nähdessä kipinöinytkään. Kun itse ei ole niin pinnallinen, niin toivoisi että toinenkin osapuoli pitäisi muita asioita ykkösprioriteettina kuin sitä ulkonäköä. Ja kun niin ei olekaan, niin kyllähän sitä pettyy. Mulle suurin pettymys oli siis se miten ulkonäkökeskeisiä suurin osa miehistä tuntuu olevan. Itseasiassa kaikki.

Et vaan ollut hänen tyyppinen henkilö. Tietenki syö itseluottamusta, jos ei kelpaa. Mutta huvittaa tosiaan , jos äijä ei itekkään mikään komistus oo.
Katoin eilen sitä Jetro kiinteistövälittäjää kun se höyrysi Levillä - sehnä ei käyny ees suihkussa sillon aamulla, kun oli tullu huoneeseensa, mutta silti ne missit roikku sen kainalossa tyytyväisenä- se karisma.

Karisma? :O

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä