Ä
"äippä 80"
Vieras
Olen harmissani, sillä itse haluaisin hankkia nyt 2v tyttärelleni ensisijaisesti kehittäviä ja hyviä, enimmäkseen unisex-leluja, kuten Brion junia, muumeja tms. Sama koskee vaatetusta, pidän käytännöllisistä vaatteista ja unisex-väreistä. Joku vaaleanpunainenkin mahtuu toki mukaan mutta pidän tärkeänä sitä, että kovin vahvoja sukupuolirooleja ei tuputeta pienelle tytölle. Ja hänhän ei tässä kohtaa vielä osaa kaivata mitään tietynlaisia leluja.
Noh, anoppini on aika lailla eri linjoilla kuin minä
On kiva että hän ostaa tytölle vaatteita ja leluja, toki. Mutta ei ole tainnut kertaakaan ostaa vaatetta, joka ei olisi vaaleanpunainen. Samoin lelut ovat sellaista tytöille suunnattua krääsää, Hello Kittyä sun muuta.
Raja ylittyi viimeksi, kun hän toi tyttärelleni pinkiin paljettilaukun, jonka sisällä oli muun muassa poskipunasuti! Mitä mieltä muut ovat, onko meikkaamiseen viittaava tuote asiallinen lahja 2-vuotiaalle? Mun mielestä ei
Tekisi mieli ottaa asia puheeksi mutta en toisaalta halua riidellä
Noh, anoppini on aika lailla eri linjoilla kuin minä
Raja ylittyi viimeksi, kun hän toi tyttärelleni pinkiin paljettilaukun, jonka sisällä oli muun muassa poskipunasuti! Mitä mieltä muut ovat, onko meikkaamiseen viittaava tuote asiallinen lahja 2-vuotiaalle? Mun mielestä ei