Vaaleansinisiä unelmia! Voi luoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Ajatuksia tässä vain jakelen...

Olin siis aivan aivan aivan varma että meille tulee toinen tyttö ja olen ihan suoraan sanottuna myös pelännyt, että meille tulee poika. ei siksi, että poika olisi vähemmän toivottu vaan siksi että pelkään etten osaa kasvattaa poikaa (vaikka enhän voi edes tietää osaanko kasvattaa tyttöäkään kun hän on vasta 3,5v) En ollut millään tavalla varautunut että meille voisi tulla poika ja kun toissapäivänä tällaisen uutisen sain tietää, pelko hävisi ja tilalle tuli tämä ihana ihana tunne!

Oon nyt 2 päivää elänyt täysin vaaleansinisissä unelmissa ja olen aivan haltioissani!! Pärstä on yhtä hymyä ja nyt vain en malttais odottaa maaliskuuhun...

Voi luoja tätä onnen määrää. Kohta mulla on tyttö sekä poika! WAU! :) :heart:

Ei tähän hätään muuta :D

ainiin paitsi että kyllä on mun vanhemmatkin haltioissaan kun tulossa on 5. lapsenlapsi ja ENSIMMÄINEN poika :D

Mulla oli ihan samat fiilarit kun saatiin ultrassa tietää että poika tulee :heart: Se on varmasti aivan sama kumpi sieltä tulee, kun ihana se vauva kuitenkin on, oli tyttö tai poika :)

Nim. ensimmäinen tyttö, toinen poika ja kolmas tyttö :heart:

Ihanaa :heart: Mä olen kanssa haltioissani ihanasta pienestä kummipojastani, tyttökin on, isompi vaan :hug:

3120196.jpg

Voi kun kuulostaa jokseenkin tutulta. Toista kun odotin, jotenkin ajatteli, että olisi niin mukava saada tyttö kun oli jo poika ennestään. Kun sitten ultrassa 36 rv:llä selvisi, että tulokas on poika niin en ollut yhtään pettynyt vaan tuli aivan valtavan ihana tunne ja tuntui, että pitäis saada se poika heti syliin sieltä :heart:. Ei olis malttanut odottaa enään yhtään ja oli kova kiire keromaan uutisia miehelle. Ja heti piti käydä hakemassa lisää sinisiä/pojan vaatteita. :kieh: Aivan kuin niitä ei olis jo ennestään ollut. Mutta ihania nää pojat vain on. :heart:

Muoks: enkä usko, että enkö kokis samanlaista tunnetta jos joskus sen tytön kuulisin saavani. =)

Yhteistyössä