Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Itse en missään nimessä veisi. Mutta juttelepa vaikka S.K:n kanssa, hänellä on varmasi hyvää tietoa aiheesta johon mä yhdyn täysin =)
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Itse en missään nimessä veisi. Mutta juttelepa vaikka S.K:n kanssa, hänellä on varmasi hyvää tietoa aiheesta johon mä yhdyn täysin =)
Mä taidan tietää S.K:n kannan erinomaisesti, vieläkin muistelen sitä tiukkaa luentoa ylipäätään rokotuksien tarpeellisuudesta.
Mies on myös sitä mieltä että rokotusta ei oteta, mutta itse haluan lisää tietoa. Tässä ketjussa on ollut hyviä kommentteja, sekä niitä vähemmän hyviä kommentteja. Pitää vaan vielä selvitellä asiaa ja kaivaa tietoja lisää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja umbrella-:Itse en missään nimessä veisi. Mutta juttelepa vaikka S.K:n kanssa, hänellä on varmasi hyvää tietoa aiheesta johon mä yhdyn täysin =)
Mä taidan tietää S.K:n kannan erinomaisesti, vieläkin muistelen sitä tiukkaa luentoa ylipäätään rokotuksien tarpeellisuudesta.
Mies on myös sitä mieltä että rokotusta ei oteta, mutta itse haluan lisää tietoa. Tässä ketjussa on ollut hyviä kommentteja, sekä niitä vähemmän hyviä kommentteja. Pitää vaan vielä selvitellä asiaa ja kaivaa tietoja lisää![]()
Saitko multa taannoin s-postia aiheesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:En antais lapselle. (Enkä itelle.)
Terve ihminen, joka on tasapainossa sekä fyysisesti että psyykkisesti, ei tarvi lääkkeitä.
Rokotetta ei ole ehditty testata riittävästi, joten ei ole tietoa sen haittavaikutuksista, eikä siitä, toimiiko se edes! Virus saattaa muuntua ennen rokotetta tai myöhemmin, jolloin on tuplariski. Riskit rokotteesta ja lisäksi riskit mahdollisesta sairaudesta. Rokotteet käsittääkseni myös heikentää omaa vastustuskykyä hetkeksi. Paras vastustuskyky saadaan sairastamalla (+ terveellinen ruokavalio + sopivasti fyysistä rasitusta).
Mahdollisia tartuntoja ei testata eikä varmisteta joten ei voi tietää kuinka moni sen on jo sairastanut ihan tavallisena flunssana.
Riittävällä vitamiinien ja antioksidanttien saannilla on merkitystä, taudin ehkäisyssä ja siitä toipumisessa. D3- (50-125mcg/vrk), C-, E- ja A-vitamiinit, omega3, maitohappobakteerit, antioksidantteja eri lähteistä (marjat, kasvikset..). Eli monipuolinen ruokavalio + ainaki D-vitamiinia lisänä, ulkoilua, käsienpesu. Koitetaan otetaan vaan rennosti ja nautitaan elämästä.
Ihmettelen, miksei viralliset tahot puhu yhtään mitään ravinnon merkityksestä tässäkin asiassa.
Ne perusterveet kuolleet on saattanu olla niitä, jotka syö vaan jotain mäkkäriruokia ja muuta ravintoköyhää myrkkymössöä. Kukapa tietää...
Rokotteen tekijät ei itse halua ottaa rokotetta sen riskien takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Koko perhe sairaana:Olemme tällä hetkellä koko perhe sikainfluenssassa. Äiti, isä, 6-v ja 2-v. Testit varmistivat juuri taudin H1N1-taudiksi. Kuume jatkunut 5 päivää, keuhkoja repivä yskä, korvatulehdus ja itketään yötä päivää 82-V) ja rintakipu on kova, kun yskä on niin paha ja henkeä ahdistaa. Itse sain juuri korvatulehduksen. En epäröisi sekuntiakaan ottaa rokotusta. Ei tätä kannata ehdoin tahdoin hankkia. Rokotuksen sivuvaikutukset ovat minimaaliset. Voi nousta vähän kuumetta ja tulla käsi kipeäksi. Me emme ehtineet saada rokotuksia, kun tauti iski. Kun tästä selvitään, niin sitten pelätään vielä jälkitauteja. Keuhkotulehduksia sun muuta. Ottakaa hyvät ihmiset ihmeessä tarjotut rokotukset.
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Vien huomenna astmaa sairastavan 3 v:n rokotukseen. Olen jutellut asiasta lasta hoitavan lääkärin kanssa ja päättänyt, että näin teen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä 1v3kk:n ikäinen, enkä vie rokotettavaksi. Tää ensimmäinen aalto on lievä, ja on hyväksi sairastaa se. Silloin on hyvin epätodennäköistä, että "oikea" sikainfluenssa edes tarttuu. Lisäksi tuosta rokotteesta tiedetään niin vähän, ja sen haittavaikutuksista myös. Epäillään, että niitä on paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä 1v3kk:n ikäinen, enkä vie rokotettavaksi. Tää ensimmäinen aalto on lievä, ja on hyväksi sairastaa se. Silloin on hyvin epätodennäköistä, että "oikea" sikainfluenssa edes tarttuu. Lisäksi tuosta rokotteesta tiedetään niin vähän, ja sen haittavaikutuksista myös. Epäillään, että niitä on paljon.
Jos virus muuntaa muotoaan, tauti voi tarttua uudelleen eikä edellinen sairastus auta asiaa yhtään. Kyse on silloin eri viruksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Koko perhe sairaana:Olemme tällä hetkellä koko perhe sikainfluenssassa. Äiti, isä, 6-v ja 2-v. Testit varmistivat juuri taudin H1N1-taudiksi. Kuume jatkunut 5 päivää, keuhkoja repivä yskä, korvatulehdus ja itketään yötä päivää 82-V) ja rintakipu on kova, kun yskä on niin paha ja henkeä ahdistaa. Itse sain juuri korvatulehduksen. En epäröisi sekuntiakaan ottaa rokotusta. Ei tätä kannata ehdoin tahdoin hankkia. Rokotuksen sivuvaikutukset ovat minimaaliset. Voi nousta vähän kuumetta ja tulla käsi kipeäksi. Me emme ehtineet saada rokotuksia, kun tauti iski. Kun tästä selvitään, niin sitten pelätään vielä jälkitauteja. Keuhkotulehduksia sun muuta. Ottakaa hyvät ihmiset ihmeessä tarjotut rokotukset.
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja myös:Olen ihmetellen seurannut tätä vauhkoamista rokotteen mahdollisista sivuvaikutuksista. Kaikilla rokotteillahan on pieni sivuvaikutusriski,mutta kun vaakakupissa on itse tauti ja sen mahdolliset todella vakavat sivuvaikutukset niin en epäröi hetkeäkään rokotteen kanssa. Ja lopettakaa tuo jauhaminen "sehän on vaan tavallinen lievä influenssa"! Se voi olla sitä,mutta se voi olla myös tehohoitoon vievä tappava tauti. Jotain tavallisesta influenssasta poikkeavaa sillä on jo nyt havaittu,mm. suurempi tarttuvuus ja sairastavuus raskaana olevilla,ylipäätään suurempi tartuttavuus,paljon enemmän vakavia jälkitauteja.Jos nuori perusterve varusmies sanoo haastattelussa että voimille ottaa ja hän ei ole ennenkokenut mitään vastaavaa niin enpä halua tuota infektiokierteessä muutenkin olevalle parivuotiaalleni. Ja tuolla varusmiehellä taisi olla kuitenkin ihan sellainen normaalitauti koska ihan varuskunnassa hoideltiin.Itse olen tällä hetkellä hoitovapaalla joten harmittaa kun en saa rokotetta toisin kuin työkaverini sairaalassa.En kuulu riskiryhmiin joten olen niiden viimeisten (mahdollisesti rokotettavien )joukossa. Lapset saavat rokotteen ehdottomasti - onneksi nuorempikin ehtii täyttää tuon kuusi kuukautta. Mitä enemmän rokotteita nyt annetaan ja otetaan sitä vähemmän tauti pääsee leviämään - jo siksikin kannattaa käyttäytyä vastuullisesti ja ottaa rokote jos sen mahdollisuuden saa!Annatte te lapsillenne lääkkeitäkin - oletteko ihan varmasti lukeneet pakkausselosteesta kaikki mahdolliset sivuvaikutukset? _joku huono-onninen niitäkin aina saa vaikka kuinka ovat tutkittuja! Eniten pelkään tällä hetkellä todella sairaiden alle puolivuotiaiden lasten puolesta jotka eivät ikänsä puolesta rokotetta vielä saa. Ei ole helppoa jos esim. sydänvikainen tai huonokeuhkoinen pikkukeskonen saa taudin.Heidän vanhempansa varmaan antaisivat kaikkensa jotta lapsi siltä välttyisi eivätkä vaahtoaisi rokotteen sivuvaikutuksista!
Alkuperäinen kirjoittaja röh:Alkuperäinen kirjoittaja Koko perhe sairaana:Olemme tällä hetkellä koko perhe sikainfluenssassa. Äiti, isä, 6-v ja 2-v. Testit varmistivat juuri taudin H1N1-taudiksi. Kuume jatkunut 5 päivää, keuhkoja repivä yskä, korvatulehdus ja itketään yötä päivää 82-V) ja rintakipu on kova, kun yskä on niin paha ja henkeä ahdistaa. Itse sain juuri korvatulehduksen. En epäröisi sekuntiakaan ottaa rokotusta. Ei tätä kannata ehdoin tahdoin hankkia. Rokotuksen sivuvaikutukset ovat minimaaliset. Voi nousta vähän kuumetta ja tulla käsi kipeäksi. Me emme ehtineet saada rokotuksia, kun tauti iski. Kun tästä selvitään, niin sitten pelätään vielä jälkitauteja. Keuhkotulehduksia sun muuta. Ottakaa hyvät ihmiset ihmeessä tarjotut rokotukset.
jos ootte noin kipeitä ni eikö pitäis lepaaa eikä roikkuu netissä?