I
Ihmetys-73
Vieras
Olemme olleet naimisissa yli 10 vuotta, yhdessä 15 vuotta ja lapsia on kaksi. Molemmat tällaisia kohta nelikymppisiä. Minusta meillä on ollut aina erittäin hyvä suhde. Olemme aina mieheni kanssa keskustelleet paljon ja viihtyneet yhdessä. Mieheni on myös erittäin perhekeskeinen ja viettää paljon aikaa lasten kanssa, laittaa ruokaa yms. Joten kotitöistä ja menoistakaan ei ole ollut koskaan suuria riitoja. Nyt on kuitenkin alkanut tulla joitan "pilviä taivaalle". Mieheni on ollut jo jonkin aikaa selkeästi jotenkin tyytymätön suhteeseemme. Hän sanoo kaipaavansa enemmän hellyytä ja rakkaudenosoituksia, tunnetta ja yhteisiä hetkiä. Tietää ja myöntää että niitä ei lapsiperheen arkeen niin paljon mahdu mutta kuulemma ihan pienetkin arjen hellyydet riittäisivät. Itse en ole koskaan ollut mikään "kainalossa kiehnääjä" ja olen varmaan antanut hänelle liian vähän huomioita välillä. Jotenkin en vain osaa arjen pyörityksessä ajatella mitään muuta ja siksi nuo hellyydenosoitukset jäävät antamatta. Mutta en muuten ole mielestäni mitenkään muuttunut. Mieheni kuitenkin sanoo minun myös muuttuneen ja olevan nykyisin etäisempi ja usein jotenkin "ei paikalla". Itse en ole tällaista huomannut. Rakastan miestäni mutta liika romantiikka on minulle vierasta. Hän ehkä kaipaisi sitä enemmän.
Heti alkuun pitää sanoa että en usko että hänellä on ketään toista, tai edes mitään ihastusta. Uskon että huomaisin sen kyllä monista muista merkeistä. Mutta se on selvää että mieheni kaipaa suhteeseemme jotain uutta. Ongelma on se että itse eläisin näin ihan tyytyväisenä. Mutta en oikein uskalla vain antaa asian ollakaan ja katsoa meneekö asia mieheni mielessä vain pahemmaksi vai ei. Silti en usko että osaan itse muuttua suhteessa jotenkin radikaalisti toisenlaiseksi. Ollaanko tässä nyt ihan oikeasti "vaaran paikassa" jossa minun pitäsi oikeasti muuttua jotta avioliittomme pysyisi onnellisena vielä jatkossakin vai onko miehelläni vain joku kriisi? Vinkkejä tai kokemuksia otetaan ilolla vastaan.
Heti alkuun pitää sanoa että en usko että hänellä on ketään toista, tai edes mitään ihastusta. Uskon että huomaisin sen kyllä monista muista merkeistä. Mutta se on selvää että mieheni kaipaa suhteeseemme jotain uutta. Ongelma on se että itse eläisin näin ihan tyytyväisenä. Mutta en oikein uskalla vain antaa asian ollakaan ja katsoa meneekö asia mieheni mielessä vain pahemmaksi vai ei. Silti en usko että osaan itse muuttua suhteessa jotenkin radikaalisti toisenlaiseksi. Ollaanko tässä nyt ihan oikeasti "vaaran paikassa" jossa minun pitäsi oikeasti muuttua jotta avioliittomme pysyisi onnellisena vielä jatkossakin vai onko miehelläni vain joku kriisi? Vinkkejä tai kokemuksia otetaan ilolla vastaan.