Vaateostosketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie tilasin h & m sivuilta miehelle pari hihatonta mustaa t-paitaa ja itselleni persikan värisen mekon ja ellokselta tilasin itselleni pari toppipakettia,toisessa on ainakin musta ja valkoinen toppi ja sitten violetin topin.

Pikkutytölle:

- Kenzon, Burberryn ja DKNY:n mekot + Kameleont designin tunika x 2 (kerralla saman tien enemmän)
- T2H:n nettikaupasta talvihaalari+villakypärä japipo ensi vuodeksi ja Ticketin ihana välikausitakki, sellainen pidemmän mallinen

Itselle:

- Marimekon mekko, Espritiltä paitoja ja housuja
- Umbron t- paita ja veden- ja tuulenpitävä hengittävä uusi välikausiulkoilupuku

pikkumiehelle 5 kk:

- H&M:stä neljä yöpukua , yksi nistä lyhythohainen ja -lahkeinen( olisin ostanut myös sen pussin mut kaikkialla oli 1-3v. Eikös niitä pitäisi olla pienempiäkin)
- Name it:stä sisäkengät ja "kuolaliinan"
- Lippistä etsin,mut ei löydy oikeaa kokoa
- Nalle taulun

Miehen siskontytölle 3v:

- HelloKitty-hajuveden
- HelloKitty- mansikkahatuisen pehmon
- vaaleanounaiset legginsit
- vaaleanpunaisen balleriina-/prinsessapuvun

tytölle 15v

- mustan kapean olkaimettoman kotelomekon missä yläosa paljettia
- lilan olakaimettoman kotelomekon
- valkoisen ja sinisen topin
- pusero ( toppi missä päällää löysäkauluksinen pusero )

Olen jo jonkin aikaa etsinyt keskimmäiselle uutta takkia kirppikseltä, mutten ole löytänyt. Tänään lähdin sitten kaupoille ja nyt löytyi :)

Lindexin mallistosta ja puoleen hintaan. Mies kehoitti sitten ostamaan pienemmällekin samanmoisen, joten saatiin kaksi takkia yhden hinnalla :)

Mä ostin vauvalle eilen potkuhousut, yöpuvun, shortisit ja lyhythihaisen bodyn. Kunhan ilmat lämpenisi niin kesävaatteita olisi jo riittävästi, mutta shorsit tai kahdet varmaan voisi vielä hankkia. Yöpukuja saisi myös olla vielä pari lisää, entiset on jäämässä lahkeista lyhyiksi, mutta en löytänyt viime reissulla enempää kivoja. Ihan vaan Tuttaa ostin Tokmannilta :D

Mä ostin eilen 10-vuotiaalle pojalle farkut eurolla kirpparilta.

Tyttö 3 kk sai syksyksi KappAhlista bodyn 1,50 € ja mekon 3,5 € ja sukat 1,25 € sekä kirpparilta legginsit 0,20 euroa. :)

Itselleni ostin kahdet rintsikat yht. 5 €.

Oon niin iloinen edullisista ostoksista.

Tänään pikkuneidille nappulakengät futistreeneihin:

futiskengat.jpg

Pojalle icepeak tuulipuku ja samaa merkkiä takki. Itselle torstain puku, kaksi toppia ja kaksi hametta ja vauvalle kaksi kesähattua ihan Prisman -70% alesta :) Nettikaupasta vauvalle freedog ulkohaalari syksyksi, sadepuku ja rukkaset, pojalle sieltä Paxin nilkkurit oli myös -50% ale.

http://www.zalando.co.uk/vila-evita-dress-brown-v1021x001-703.html?wmc=COM44_1878719
Tämän ostin viimeksi. Itselleni.
Lapselle ostin viimeksi crocs-tyyliset kengät ja Nalle Puh-lippiksen.
Miehelle en ole ostanut mitään pitkään aikaan mutta se tulee kyllä muuttumaan vielä tämän päivän aikana, kun on tarkoitus mennä kaupoille etsimään kauluspaitoja ja krakaa, toinen pidettäväksi puvun takin ja krakan kanssa ja toinen pelkästään puvun housujen kanssa.
Itselleni saatan ostaa uuden paidan juhliin housujen kanssa pidettäväksi jos sopivan näköinen tulee vastaan.

Ihania, varsinkin punainen toppi ja cargohousut.

Oletko muuten törmännut noita ulkomaalaisissa nettikaupoissa maastokuosiseen mekkoon, miel. musta-valko-harmaa? Näin telkussa jossain amerikkalaisessa ohjelmassa sellaisen, ja se jäi kaivelemaan, Suomen netti-tai muissakaan kaupoissa en ole nähnyt. Se sais olla sellainen kapea, ja toppimainen yläosa ja ohuet olkaimet. Ei liian lyhyt, vois olla yli polven, niinkuin kynahameissa tms.

Minä ostin tänään itselleni Seppälän alesta mustat gladiaattorisandaalit, ja pojalle siniset tennarit ja samanvärisen lippiksen H&M:ltä.

Toissapäivänä tilasin H&M:n alesta itselleni mustavalkoraidallisen, pitkän neuletakin, tummanharmaan topin ja mustat tregginsit sekä farkkukankaiset tregginsit, ja pojalle shortsit ja pari t-paitaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä olen tajunnut tämän ketjun myötä etten osta juuri koskaan vaatteita itselleni.
Ja ikävä kyllä se näkyy niin vaatekaapissa kuin "tyylissäkin".

Vaatteista ja shoppailusta pitävät eivät tätä varmaan tajua, mutta muut ehkä: Olisi aivan upeaa jos olisi jonkinlainen "köyhemmänkin naisen shoppailupalvelu" eli voisi ostaa palvelun, jonka vastuulla olisi että mummelin komerossa on sopivia lumpui&rätei.
:)

Minä olen tajunnut tämän ketjun myötä etten osta juuri koskaan vaatteita itselleni.
Ja ikävä kyllä se näkyy niin vaatekaapissa kuin "tyylissäkin".

Vaatteista ja shoppailusta pitävät eivät tätä varmaan tajua, mutta muut ehkä: Olisi aivan upeaa jos olisi jonkinlainen "köyhemmänkin naisen shoppailupalvelu" eli voisi ostaa palvelun, jonka vastuulla olisi että mummelin komerossa on sopivia lumpui&rätei.
:)

Olen joskus tehnyt sellaista työtä, että olen juossut kaupoissa ja vienyt asiakkaalle vaatteita sovitettavaksi...ne mitkä on miellyttäneet on sitten ostettu, mitkä ei niin olen vienyt pois.

Yhteistyössä