Vaatteiden myynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Tirriäinen kasvaa ja vaatteita jää koko ajan pieneksi. Missä ne kannattaa myydä? Paikkakunnalla on kyllä kirppis, mutta siellä on niiiiiiin paljon p*skaa myynnissä, niin hyvät vaatteet hukkuvat sinne. Ei kukaan jaksa etsiä lumppujen joukosta helmiä.

Eli mites pääsen noista eroon?

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Mä laitan huutikseen jos haluan jtn myydä.Kannattaa tehdä paketti..

Mä katoin huutista kans. Siellä myös niin paljon tarjontaa että mahtaakohan sieltä etsiä löytää omansa? Katoin myös niitä hintoja, otenkin tuntuis kurjalta jos hyväkuntoisesta vaatteesta sais vain 50 senttii kpl.... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Mä laitan huutikseen jos haluan jtn myydä.Kannattaa tehdä paketti..

Kertokaas miten te saatte noi paketit myytyä. Mulla oli viimeksi tosi hyväkuntoisia yhdellä lapsella vähän aikaa käytössä olleita vaatteita. Otin hyvät kuvat jne. silti ei vaatteille paljon hintaa tullu, kun paketissa oli yli 40 vaatetta ja huutosumma oli vaan 22,50e :/, ei ihan noin halvalla viitsis myydä hyväkuntoisia vaatteita.

mie oon ostanu poikavaaville kaksi vaatepakettia halvalla,molemmat oli 20-30e posteineen.vaatteet tosi hyväkuntosia : ),oon ollu enemmänku tyytyväinen.itelle oon kans ostanu 2 vaatepakettia,reilu 40e kpl.myöskin tyytyväinen olen ollut näihin.
siula on tosiaan ollu edullisesti jos yli 40 vaatetta on ollu ja huutosumma vaan 22,50.miulle on nuo pakettien vaatteiden kappalehinnaksi jäänyt n1-2 euroa : ) ja miusta se on sopivasti kirppisvaatteista,en oo itekkään myydessä euroa enempää pyytäny,riippuu tietty vaatteesta,kunnosta ja merkistäkin.

Huutiksessa on nykään aika"kranttuja"vaatteiden suhteen,vaikka olisi kuinka puhtaita/uusia ja myyt halvalla niin ei mee kaupaksi,ilman pitäisi antaa näin ainakin mulla

Itsekin olen pohtinut vaatteisen huutikseen laittamista ja olen selaillut niitä paketteja siellä. Minusta on kummallista, että jotkut laittaa paketteihin muutaman hyvän vaatteen ja loput sitten karmeita lumppuja. Yksikin paketti, joka mun mielestä oli aika karmee oli kuitenkin hinta noussut jo yli 40?.

Itse myyn kirpparilla ne vaatteet, joista raskin luopua 0.5-2 eurolla, loput sitten säästän tai ajattelin koota huutikseen pari pakettia. Retrovaatteita ja "merkki" vaatteita ei varmaankaan kannata laittaa samaan pakettiin.

Yhteistyössä