Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Laita siihen vihreeseen pukuun joku kiva tyttömäinen kuva, tai heijastin? =)
Alkuperäinen kirjoittaja zz:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Laita siihen vihreeseen pukuun joku kiva tyttömäinen kuva, tai heijastin? =)
Eihän aloittajalla tuossa mitään ongelmaa ollut. Halusi vaan kertoa, miten huvittavaa on, kun ihmisten asenteet istuvat niin tiukassa.
Alkuperäinen kirjoittaja too:Hih,mulla oli tyttö vaaleanpunaisissa vaatteissa ja kauppakeskuksessa siivooja ihasteli sööttiä poikaa...en kyl ois poikaa niihin vaatteisiin laittanut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistäs meinaatte myöhemmin löytää niitä neutraaleja vaatteita? Ehkä jostain erikoisliikkeistä, jotka myy merkkivaatteita, mutta perus Henkkamaukat on kyllä niin selvästi joko tyttöjen tai poikien mallistoa. Mulla ei olisi varaa ostaa kahdelle lapselle jotain erikoiskalliita vaatteita vain sen takia, että löydän mahdollisimman neutraalin. Ja miksi pitäisikään. Tyttö haluaa vaaleanpunaisia paitoja, missä prinsessan kuvia ja pikkuveljensä on aivan onnessaan auto- tai traktoripaidoista.
No ihan vastasyntynyt ei vielä osaa valita..?
On meillä ainakin ihan H&M haalari 56cm, beige eli aika neutraali.
Valkoiset velourpotkarit Lindexistä hillityillä mikki-kuvilla... Ihan sopii tytölle ja pojalle.
Nuo nyt on vaan muutama esimerkki, mutta kyllä niitä löytyy. Suurin osa toki sukupuolen mukaan, mutta varmasti neutraaliakin löytyy.
Kysyinkin, että mistä MYÖHEMMIN meinaatte löytää niitä neuraaleja vaatteita. Vauvoille niitä toki löytyy vaikka mistä ja juuri noita värejä, jotka mainitsit. Mutta kun lapsi kasvaa ohi vauvaiän, niin sen jälkeen mun mielestä perusvaatevalikoima on aika sukupuolisidonnainen. Mä olen ihan yksittäisiä, lähinnä yksivärisiä ja kuvattomia punaisia pystynyt kierrättämään sisarusten kesken, mutta pääsääntöisesti harvassa ovat olleet ne vaatteet, jotka tytöltä jäisi pojalle. Erityisesti haalarit olisi kiva kierrättää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku kysyi.. Olen meidän 5 ja 13v pojille ostanut benettonilta ja monista pikku liikkeistä (joita onneksi täällä meillä päin on). Henkalta ja maukaltakin löytää usein. Meidän poikien lempivärit on vihreän eri sävyt, oranssi ja punainen sekä ruskea.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku kysyi.. Olen meidän 5 ja 13v pojille ostanut benettonilta ja monista pikku liikkeistä (joita onneksi täällä meillä päin on). Henkalta ja maukaltakin löytää usein. Meidän poikien lempivärit on vihreän eri sävyt, oranssi ja punainen sekä ruskea.
Nextillä myös kivoja värikkäitä vaatteita ikähaarukkaan 4-5 vuotta asti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku kysyi.. Olen meidän 5 ja 13v pojille ostanut benettonilta ja monista pikku liikkeistä (joita onneksi täällä meillä päin on). Henkalta ja maukaltakin löytää usein. Meidän poikien lempivärit on vihreän eri sävyt, oranssi ja punainen sekä ruskea.
meille ei vaan enää mene kun 5vee on kokoa 122-128cm.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku kysyi.. Olen meidän 5 ja 13v pojille ostanut benettonilta ja monista pikku liikkeistä (joita onneksi täällä meillä päin on). Henkalta ja maukaltakin löytää usein. Meidän poikien lempivärit on vihreän eri sävyt, oranssi ja punainen sekä ruskea.
meille ei vaan enää mene kun 5vee on kokoa 122-128cm.
Se on muutenkin kurjaa, että tyyli muuttuu täysin niiden isompien poikien vaatteiden kanssa. Meilläkin menee enää vuoden korkeintaan tuo viimeinen pikkupoikien koko.
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:mistähän se sitten nykyaikana tulis erottaa ne tytöt ja pojat toisistaan? Nykyään todella monella pojalla annetaan kasvaa todella "herttaset" tyttökiharat, siihen vielä punaiset vaatteet niin avot!![]()
Eikä ne tyttömäiset tai poikamaiset piirteet monestikkaan avaudu kenellekkään muulle kun vanhemmille.
Järkyttävintä on just kun lapset laitetaan sisarusten vanhoihin vaatteisiin vaikka toinen poika ja toinen tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:meillä luultiin pojaksi kun oli keltainen body ja ruskeat housut. =)
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Joo...muksu on kuitenkin joku Käpy, Ruu tai Joa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:mistähän se sitten nykyaikana tulis erottaa ne tytöt ja pojat toisistaan? Nykyään todella monella pojalla annetaan kasvaa todella "herttaset" tyttökiharat, siihen vielä punaiset vaatteet niin avot!![]()
Eikä ne tyttömäiset tai poikamaiset piirteet monestikkaan avaudu kenellekkään muulle kun vanhemmille.
Järkyttävintä on just kun lapset laitetaan sisarusten vanhoihin vaatteisiin vaikka toinen poika ja toinen tyttö.
Öö, voisikohan pojan ja tytön erottaa toisistaan vaikka nimen perusteella?
No jos se nimi ei ihan lue toppatakissa niin ei, vai hoetko sitä nimeä kokoajan vieraillekkin?.
Mikä tarve kellään vieraalla on mun lapsen sukupuolta edes erottaa. Ei ainakaan mun mielestä mikään, luulkoon vaikka koiraksi kun ei se meihin vaikuta.