Vaatteiden väri kertoo suoraan lapsen sukupuolen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitää olla pinkkiä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
mistähän se sitten nykyaikana tulis erottaa ne tytöt ja pojat toisistaan? Nykyään todella monella pojalla annetaan kasvaa todella "herttaset" tyttökiharat, siihen vielä punaiset vaatteet niin avot! :D

Eikä ne tyttömäiset tai poikamaiset piirteet monestikkaan avaudu kenellekkään muulle kun vanhemmille.

Järkyttävintä on just kun lapset laitetaan sisarusten vanhoihin vaatteisiin vaikka toinen poika ja toinen tyttö.

Minkä ikäisenä pojalle sitten pitää alkaa leikata upseeritukka a´la Mikkoset? Se on kyllä esteettinen rikos ympäristöä kohtaan, mutta mitäs siitä, kunhan ohikulkijat tunnistaa pojaksi...

Onneksi kaikki eivät jaksa elää sen mukaan, mitä olettavat muiden ajattelevan:)

Mun tytöllä, (joka itse valitsisi vain vaaleanpunaisia röyhelömekkoja) on poikien vanha, oma tekemäni, takki, jossa harmaalla pohjalla erivärisiä autoja ja reunoissa kirkkaanpunaiset kanttaukset. Mielestäni pikku prinsessakin saa välillä pukeutua autoihin, eikä kaikkia vaatteita tarvitse hankkia hänelle erikseen. Pitkä tukka hulmuten punaisen pipon alta, niin en usko kenenkään pojaksikaan luulevan. On meillä noista lapsista käytöksen perusteella 2v lähtien sukupuolen erottanut vaatteista huolimatta muutenkin.