Tätä ketjua lukiessani hiukan huvitti.. Mutta eihän se liene haittaa..
Todellisuus on, kun katsotaan noita viisaita heppuja (katsotaan vaikka kansanedustajia, jos he olis viisaita, kun kansa on heidät edustajikseen valinnut) ja niiden taustoja. He tulevat hyvin erilaisista kodeista. Ja sitä kiitettäköön tätä yhteiskuntaa, jossa ei tarvi enää vanhempien olla täysin tukena lasten opiskelussa. (siis verrattakoon vaikka vuosituhannen alkuun)
Ja vaikka itse satun olemaan sellainen, jolla monta lasta (kohta viides syntyy), mutta myös kouluja käynyt ja uraa tehnyt lasten kanssa yhdessä, jos niin voi sanoa. ( En siis millään muotoa muovaudu ap:n näkemykseen) Olen todella huomannut, että on sellaisia korkealle koulutettuja ihmisiä, jotka ei osaa laittaa edes lapselleen saamaa lelua leikkikuntoon, ellei häntä auta...
Niin eihän sitä sitten uskalla ottaa mitään riskiä tässä elämässä, ja nauttia siitä, että on kaveri kenet ottaa sinne mökille eläkepäivillä. Tai siis edes odottaa, jota kuta käymään katsomassa, onko kaikki hyvin. Kun ne 1-2 lasta on sitten niin kiireisiä ja hyvin koulutettuja, etteivät kerkeä katsomaan mitä äidille kuuluu.. Sitten ihmetellään lehtien palstoilla, että on ne nykyajan nuoret vastuuttomia...
Nautin tästä ajasta, kun lapset ovat pieniä ja ympärilläni. Ah, kuinka autuasta oli jäädä taas äitiyslomalle ja pitää pieni tauko verojen maksamisessa. Nauttia vain auringosta lasten kanssa. (Paitsi tänään kun kaikki 3 nuorinta ovat oksennustaudissa, ei ulos pääse..) Unohtaa taas hetkeksi ne työmaailman koukerot ja vain elää tätä elämää täysillä lasteni kanssa.
Kukin valitkoon miten tässä elämässä haluaa elää. Minä nautin, kun on oikeaa elämää ympärillä.