Minulla on ongelma :/
jonkun sitten päädyimme tyttöystävän kanssa abortin tekoon joka nyt osoittautuu että se olisi vain minun päätös ollut ja nyt saan siis kaiken vihan päälleni.
elämäntilanne on meillä vain se että opiskelemme eikä meidän vanhemmilla ole myöskään varaa auttaa. myöskään mitkään tuet ole kovinkaan hulppeita joilla pärjäisi mitenkään erityisen hyvin kun muutenki meillä rahaa ja aikaa menee kaikkeen muuhun.
Olemme siis keskusteleleet molempien vanhempien kanssa.
Olin totaalisen paniikissa silloin kun aborttia alettiin tekemään enkä osannut oikein auttaa tyttöystävääni ja tästä tosiaan kadun ja haluaisin niin paljon korvata tämän vaikka myöhäistä tuntuu olevan.
Tyttöystäväni nyt on sitten sitä mieltä että meidän pitäisi erota :/
Uskon kyllä miten vaikeaa hänellä on ja haluaisin niin paljon auttaa ja tukea häntä, eihän se minullekkaan helppo päätös ollut.
miten saisin hänet takaisin rinnalleni ja uskomaan että joskus myöhemmin tulee hyvä aika hankkia lapsia.
Niin ja olin jo aikoinaan sanonut hänelle että en ole valmis vielä isäksi silloin kun hän söi pillereitä.
yllättäen hän jätti pillerit pois ja sanoi siitä vaan että nyt ne on jätetty, no aina kun sitten harrastettiin seksiä niin pyysin että käytettäisiin muuta ehkäisyä mutta kieltävä vastaus tuli

en tiedä miksi sitten siitä huolimatta teimme niin vaikka olisin hyvin voinut kieltäytyä :s
Saatte syyttää minua jos siltä tuntuu, tuntuu muutenkin jo siltä että olen syypää koko hommaan, muttakun en haluaisi menettää tyttöystävääni kuitenkaan tämän takia.
paljon on aina puhetta että mies lähtee kävelemään tämmöisissä asioissa mutta nyt on vähän niinkun toisinpäin.