Vahinkovauva tulossa enkä saa sanotuksi miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja X
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

X

Vieras
Tilanne oikeasti paska! Olemme molemmat olleet sitä mieltä että lapsiluku on jo ajat sitten täynnä. Nyt olen kuitenkin raskaana ehkäisystä huolimatta. Huomasin vasta pari viikkoa sitten että jokin on väärin ja testasin.
Kohta alkaa jo näkyä kunnolla. Luulisin että viikkoja on jo yli 18 kun tunnen potkujakin. Ja olen vielä syönyt pillereitä kokoajan,mitä sekin on tehnyt lapselle.
Olisin tehnyt abortin jos olisin ehtinyt! =(

Miehelle en saa sanotuksi asiaa! Tiedän,olen säälittävä pelkuri. Mies on joskus sanonut että lisää lapsia ei sitten tule,mielummin hän muuttaa pois kun aloittaa taas alusta. En oikeasti tiedä mitä tekisin.

Kuulostaa uskomattomalta mutta on totta.

No eihän se nyt sinun vikasi ole, jos et ole ehdoin tahdoin raskaaksi tullut. Ihan yhtä lailla miehelläsi on vastuu asiasta kuin sinulla. Miettikääs nyt vielä, kyllä se mieli varmaan muuttuu viimeistään siinä vaiheessa kun lapsonen on sylissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
No eihän se nyt sinun vikasi ole, jos et ole ehdoin tahdoin raskaaksi tullut. Ihan yhtä lailla miehelläsi on vastuu asiasta kuin sinulla. Miettikääs nyt vielä, kyllä se mieli varmaan muuttuu viimeistään siinä vaiheessa kun lapsonen on sylissä.

Tiedän. Silti on paska olo. Varasin jo päivän mittaisen matkan meille että saadaan jutella rauhassa,vaikka en haluaisi.

Kerro ihmeessä pian! Voitte sit puhua yhdessä ja miettiä esim. adoptioon antoa. Jos kerran kumpikaan ei sitä lasta halua. Ja on kyllä harvinaisen tyhmä mies, jos sulle suuttuu siitä, että oot raskaana ehkäisystä huolimatta. Ihan itse on ollut sua kuitenkin painamassa!

Selibaatti on ainoa varma ehkäisy! Ja sekin petti Marialla! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:

Tiedän. Silti on paska olo. Varasin jo päivän mittaisen matkan meille että saadaan jutella rauhassa,vaikka en haluaisi.

Tuo on varmaan ihan hyvä veto. Koska matka olisi? Sinuna varaisin vielä matkan jälkeisille päiville ajan ultraan, jotta pääsette yhdessä katsomaan vauvaa. Jos se jotenkin helpottaisi oloa?

Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Kerro ihmeessä pian! Voitte sit puhua yhdessä ja miettiä esim. adoptioon antoa. Jos kerran kumpikaan ei sitä lasta halua. Ja on kyllä harvinaisen tyhmä mies, jos sulle suuttuu siitä, että oot raskaana ehkäisystä huolimatta. Ihan itse on ollut sua kuitenkin painamassa!

Selibaatti on ainoa varma ehkäisy! Ja sekin petti Marialla! :laugh:

Oletko olevinas hauskaki?

No kerro sille että sua epäilytti ja teit testin ja olet nyt raskaana. Ajattele, jos se huomaa sen kohta itse kun sun maha kasvaa etkä oo kertonut. Laita vaikka tekstari tai kirje.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos yhtää lohduttaa niin miehesi on ihan yhtä syyllinen tilaasi kuin sinäkin..jos kerran et salaa ole ehkäisyä pois jättänyt.

Niin onkin. En ole jättänyt pillereitä pois,päinvastoin,olen syönyt jokaisen testaamispäivään asti.

Mä tein samanlaisessa tilanteessa (olin tosin vasta rv 5-6) yksinkertaisesti vain niin, että soitin miehelle töihin, kerroin tehneeni raskaustestin ja testi näytti plussaa. Mies sanoi että "voi vittu!" :| ja omakin ensireaktioni oli että ei prkl...
Mitä sitä turhia kiertelemään ja kaartelemaan, tapahtunut mikä tapahtunut.

No eiköhän lapsen alulle panemiseen tarvita kaksi ihmistä, ja miehes varmaan tietää mitä seksin harrastamisesta saattaa seurata. Käy ultrassa tarkistuttamassa miten pitkällä raskaus on.

Meidän kakkonen on kans "vahinkolaukaus" ja emmä ees ajatellu ku sanoin miehelle et näin on käynyt. Ja sanoin myöskin että jos on jotain kinaamista niin pystyn kyllä yksinkin pitämään huolen. Eikä se sit loppupelis niin paha juttu olltkaan, päin vastoin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No kerro sille että sua epäilytti ja teit testin ja olet nyt raskaana. Ajattele, jos se huomaa sen kohta itse kun sun maha kasvaa etkä oo kertonut. Laita vaikka tekstari tai kirje.

tekstari omalle miehelle?? aika huonosti on asiat, jos pitää tekstarila ilmoittaa olevansa raskaana. Ettäkö ap lähettäisi makuuhuoneesta viestin miehelleen, joka istuu olohuoneessa katsomassa telkkaria: kulta, tais käydä vahinko, lapsi syntyy ens viikolla :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

tekstari omalle miehelle?? aika huonosti on asiat, jos pitää tekstarila ilmoittaa olevansa raskaana. Ettäkö ap lähettäisi makuuhuoneesta viestin miehelleen, joka istuu olohuoneessa katsomassa telkkaria: kulta, tais käydä vahinko, lapsi syntyy ens viikolla :kieh:

Juu onhan se toki tosi tärkeää se tapa, millä kertoo. Et mieluummin sit ei kerro ollenkaan, vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä tein samanlaisessa tilanteessa (olin tosin vasta rv 5-6) yksinkertaisesti vain niin, että soitin miehelle töihin, kerroin tehneeni raskaustestin ja testi näytti plussaa. Mies sanoi että "voi vittu!" :| ja omakin ensireaktioni oli että ei prkl...
Mitä sitä turhia kiertelemään ja kaartelemaan, tapahtunut mikä tapahtunut.

Miten teillä sitten meni? Jos saa kysyä..? En itsekään ymmärrä pelkoani,ei mieheni ole mikään hirviö. On vain niin vaikeaa saada sanotuksi. Mutta kai reissussa saadaan puhutuksi.

Yhteistyössä