Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja adobtio:montako lasta teillä sitten jo on? anna lapsi pois jos ukkos ei haluu.
Alkuperäinen kirjoittaja adobtio:montako lasta teillä sitten jo on? anna lapsi pois jos ukkos ei haluu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mä tein samanlaisessa tilanteessa (olin tosin vasta rv 5-6) yksinkertaisesti vain niin, että soitin miehelle töihin, kerroin tehneeni raskaustestin ja testi näytti plussaa. Mies sanoi että "voi vittu!" :| ja omakin ensireaktioni oli että ei prkl...
Mitä sitä turhia kiertelemään ja kaartelemaan, tapahtunut mikä tapahtunut.
Miten teillä sitten meni? Jos saa kysyä..? En itsekään ymmärrä pelkoani,ei mieheni ole mikään hirviö. On vain niin vaikeaa saada sanotuksi. Mutta kai reissussa saadaan puhutuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Haluatko SINÄ sen lapsen vai et?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Kerro ihmeessä pian! Voitte sit puhua yhdessä ja miettiä esim. adoptioon antoa. Jos kerran kumpikaan ei sitä lasta halua. Ja on kyllä harvinaisen tyhmä mies, jos sulle suuttuu siitä, että oot raskaana ehkäisystä huolimatta. Ihan itse on ollut sua kuitenkin painamassa!
Selibaatti on ainoa varma ehkäisy! Ja sekin petti Marialla!![]()
Oletko olevinas hauskaki?
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Haluatko SINÄ sen lapsen vai et?
Mun mielestä tuo on kaikkein tärkein kysymys.
Sillä isä voi halutessaan suksia vaikkapa Sudaniin, mutta äiti kantaa lapsen sisällään, synnyttää tämän, imettää tätä...joten sillä, haluaako äiti lapsen vai ei, on eniten merkitystä. Miehen mielipide tulee sitten hyvänä kakkosena.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Haluatko SINÄ sen lapsen vai et?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Kerro ihmeessä pian! Voitte sit puhua yhdessä ja miettiä esim. adoptioon antoa. Jos kerran kumpikaan ei sitä lasta halua. Ja on kyllä harvinaisen tyhmä mies, jos sulle suuttuu siitä, että oot raskaana ehkäisystä huolimatta. Ihan itse on ollut sua kuitenkin painamassa!
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Kerro ihmeessä pian! Voitte sit puhua yhdessä ja miettiä esim. adoptioon antoa. Jos kerran kumpikaan ei sitä lasta halua. Ja on kyllä harvinaisen tyhmä mies, jos sulle suuttuu siitä, että oot raskaana ehkäisystä huolimatta. Ihan itse on ollut sua kuitenkin painamassa!
Mua ainakin naurattaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Haluatko SINÄ sen lapsen vai et?
Haluan,tuli itku kun ajattelinkin keskeytystä vaikka olen aina luullut pystyväni siihen. Olen kasvattanut neljä lasta hyvin (miehen avulla) ja pystyn viidennenkin kasvattamaan,mutta tämän jälkeen kyllä otan klipsut.
Kerron tänään miehelle kun lapset ovat nukkumassa.
Pelottaa että mies lähtee pois heti,mutta annan aikaa ajatella rauhassa vaikka suuttuisikin uutisesta.
Kiitos kaikille vastaajille!
Alkuperäinen kirjoittaja Harmauduin:Meilläkin kävi noin, olin rv 15 kun tajusin et oon raskaana.Miehelle sit kerroin illalla, niin ensireaktio oli et mä oon huora, et ei me olla rakasteltu niin montaa kertaa et oisin voinu hänestä tulla raskaaksi.. Oli ihan ihmeissään ku sanoin et "kuule kertakin riittää, kun se tapahtuu oikeaan aikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:mutta miksi pillereitä on pitänyt syödä vaikka tiesit olevasi raskaana? ei kai ne lapselle hyvääkään tee..?!
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliini:mutta miksi pillereitä on pitänyt syödä vaikka tiesit olevasi raskaana? ei kai ne lapselle hyvääkään tee..?!
Eihän ap syönyt pillereitä sen jälkeen kun sai raskaudestaan tietää. Vain sitä ennen.