Vahva epäilys, että mieheni ja paras ystäväni salaavat jotain...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "helena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"helena"

Vieras
Mieheni oli muutama kk sitten viihteellä miesporukalla. Ilta venähti aamu 7 asti, mikä ei ole lainkaan mieheni tapaista (normaalisti tulee viim klo 2-3 kotiin).
Mies ei ole puhunut tuosta illasta mitään, vaikka yleensä on kertonut edes jotain illan kulusta ja varsinkin jos jotain hauskaa on tapahtunut.

Tuon aamuun venähtäneen reissun jälkeen mies on ollut outo: Pitää puhelinta koko ajan mukana, jopa suihkussa. Puhelimeen tulee usein iltaisin soitto ja mies menee välittömästi ulos tupakalle puhumaan... Mies saattaa sen jälkeen lähteä käymään abc:llä ja siellä kestää aika kauan, vaikka sinne on vain reilu 1km matka.

Sitten ystävään... Hän on ollut outo siitä asti kun mieheni oli viihteellä. Kuulemma hänellä oli silloin "lapsivapaa" viikonloppu ja hän oli myös viihteellä. Hän on nykyään seurassani todella varauksellinen ja katsoo minua jotenkin säälivästi? Eilen ystäväni oli taas kylässä ja jossain välissä mieheni tuli kotiin. He eivät aikanani puhuneet mitään, mutta kun menin laittaa vauvaamme nukkumaan, kuulin heidän puhuvan. Harmi etten saanut selvää kummankaan puheesta. :( Kun tulin taas paikalle he olivat kuin ei mitään...

Onko mulla syytä epäillä nyt pahinta? :(

Niin mä ajattelinkin. :( Mitenhän saisin miehen tunnustamaan? En olisi ikinä uskonut että minulle käy näin! Ja vielä paras ystävä, jonka kanssa olen ollut läheinen. Hän on ollut minulle kuin sisko ja olemme tunteneet yli 10 vuotta. :(

Ei sulla oo synttäreitä tai muita tulossa, jos ne suunnittelee yllätystä?
Mä oon järkkäämässä miehelleni yllätystä ja eilen se yritti tunkee koneelle juuri kun kirjoitin aiheesta meiliä. Niin outoja hätävalheita keksin, et koht on sekin epäluuloinen. No onneks tää salailu loppuu viikonloppuna.

No mutta missä miehes oli aamu seiskaan? Jossain hotellissa? Jonkun kotona? Vai etkö sä tentannu sitä, missä se oli? Ja miksi se yhtäkkiä ottaa suihkuun mukaan kännyy? Ootko kysyny? Entä mitä ne puhelut on? Oletko kysyny, kuka se oli? Puhutteko te ylipäänsä mistään? Pääsetkö sä tutkii sen kännyy?

Ei sulla oo synttäreitä tai muita tulossa, jos ne suunnittelee yllätystä?
Mä oon järkkäämässä miehelleni yllätystä ja eilen se yritti tunkee koneelle juuri kun kirjoitin aiheesta meiliä. Niin outoja hätävalheita keksin, et koht on sekin epäluuloinen. No onneks tää salailu loppuu viikonloppuna.

No voi reps kops. Aikamoiset kekkerit varmaan suunnitteilla kun on pitänyt jo monta kuukautta suunnitella...siis tässä ap:n tapauksessa :D

Mitä se sanoo menevänsä tekemään abc:lle? Tee seuraavalla kerralla niin, että hae joku illalla autosta ja katso mittarilukema. Sit miehes lähtee "abc:lle", ku se tulee takas, niin käy jossain välissä taas autolla jonkun tekosyyn varjolla. Katso onko mittariin tullu enemmän ku 2 km. Jos on, niin selvä juttu.

Ja mitä se menee puhuu sinne partsille. Et pystyis salakuuntelee sitä ikkunan kautta tai jotain?

Miehesi on pettänyt, mutta ei välttämättä ystäväsi kanssa. Voit kuvitella ystäväsi käytöksen, koska epäilet miestäsi. Tai sitten ystäväsi tietää jotain eikä uskalla kertoa.

Voihan se olla että jotain on sattunut.Ehkä bestiksesi on mokaillut ja miehesi yrittää auttaa ja tukea sitä.Mitä jos bestiksesi ei halua sun tietävän mokasta.
Tai sitten ne on ollu vaakamambossa yhdesä.

Mä olin niin naivi ja tyhmä, etten moisista merkeistä muka tajunnut että ukko pettää... tai siis en oikeastaan halunnut ees uskoa. V...u että sen sit piti yks kaunis päivä pölähtää kotiin fritsu kaulassa, että sillon sieppas !

ensi kerralla kun miehesi vastaa puhelimeen niin soita samaan aikaan ystävällesi, jos se aina on silloin varattu niin aikamoinen sattuma, tai kun mies lähtee abc:lle soita ensin ystävälle ja sitten miehelle.. vastaakohan kumpikaan.... älä syytä ellet ole varma, mutta aika selvältä toi kuulostaa...

no ainakin tivaisin mieheltä vastauksen onko tehnyt jotain vai ei. kyl tollanen käytös kuulostais vähän siltä että ainakin mies salailee jotain. voihan olla, että kaveris on nähnyt miehen suutelemassa tms vaikka baarissa toisen naisen kanssa ja on siksi vaivaantunut kun ei uskalla kertoa sinulle.

Mä epäilen myös, että ystäväsi on nähnyt miehesi tekevän jotain toisen naisen kanssa, esim. suudellut baarissa tai nähnyt hänen lähtevän baarista toisen naisen matkaan.
En siis heti ajattelisi, että ystävä on ollut mukana touhuissa.
Ehkä koittaisin ensin jutella asiasta ystävän kanssa ja katsoisin ainakin, että miten hän reagoi?
Tuo on meinaa vaikea tilanne myös ystävälle, joka ei varmasti tiedä, että kumpi on parempi, kertoa vaiko ei kertoa, jos tietää miehesi pettäneen..

[QUOTE="vieras";24636516]Mitä se sanoo menevänsä tekemään abc:lle? Tee seuraavalla kerralla niin, että hae joku illalla autosta ja katso mittarilukema. Sit miehes lähtee "abc:lle", ku se tulee takas, niin käy jossain välissä taas autolla jonkun tekosyyn varjolla. Katso onko mittariin tullu enemmän ku 2 km. Jos on, niin selvä juttu.

Ja mitä se menee puhuu sinne partsille. Et pystyis salakuuntelee sitä ikkunan kautta tai jotain?[/QUOTE]

Yleensä menee hakemaan tupakkaa tai jotain "hyvää", suklaata, jätskiä, tms. Mittarilukeman voisin tarkastaa. Siitä ainakin huomaisi valheen... En tiedä miksi menee ulos puhumaan. Itse kun en enää polta niin en voi tupakan varjolla ainakaan mennä mukaan.

Olen kysellyt missä oli niin myöhään ja on sanonut että oli kaverillaan, jonka nimeä en koskaan ennen ollut kuullut, enkä liiemmin sen jälkeenkään... Kuulemma työkaveri.

Mun tekisi mieli narauttaa mies oikein kunnolla. Kehtaakin... Jos puhuisin ystäväni kanssa ja kertoisin epäileväni että mies pettää? Kohta mies tulee töistä ja täytyy piilottaa nämä kyyneleet. :(

Yhteistyössä