Vahva epäilys, että mieheni ja paras ystäväni salaavat jotain...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "helena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä sanoisin vain sille ystävälle -> sillä olis kolme vaihtoehtoa;

1 lopettaa tollanen myrkyllinen toiminta ja olla samalla kertomatta ukolles = saisit petturimiehes takaisin

2 kertoa ukolles ja pohtisivat yhdessä mistä se on tullut, jos molemmat on puhtaita niin ukkos olis pakko tulla kysyyn (syyttään) sua = jäisivät kiinni

3 ystäväsi kertoisi sulle, että hän tietää jotain, että on nähnyt miehesi jonkun kanssa tms, hänen olisi pakko kertoa, koska sukupuolitaudit on niin vakava asia = ukkos jäis kiinni

Jos miehelle puhuu tästä ystävästä, niin sehän voi säikähtää vaikkei ystävän kanssa pettäiskään. Voi säikähtää siksikin, että ystävä tietää, että mies pettää. Mulle jäi ekana mielikuva, että ystävä tietäis miehen pettäneen, mut hän ei olis se kenen kanssa. Ei ensimmäisenä kannata alkaa ystävään välejä polttamaan, sillä jos hän todellakin vain tietää miehen pettämisestä, niin onhan se hänelle hankala tilanne. En itsekään tietäisi miten toimisin jos tietäisin ystäväni miehen pettäneen. Voihan näet olla, että ystävä tietää vain osan totuudesta. Hänelle ei välttämättä kukaan ole kertonut, että mies saa näitä ihme karkinhimoja ja soitteluita. Jos hänen mielestään mies on baarissa viihtynyt jonkun naisen kanssa, ehkä tanssinut, suudellut ja hävinnyt sitten tämän kanssa jonnekin ja mies väittää hänelle, että mitään ei silti tapahtunut, eikä homma ole jatkunut. En ole varma kertoisinko itse ystävälleni tällasessa tapauksessa, jos tiedän, että ystäväni on yhä kovin rakastunut ja onnellinen.

Minä kysyisin tuossa tilanteessa suoraan siltä ystävältä, että tietääkö se jotain. Saattaa olla, että se kertoo suoraan, mikä on homman nimi. Mieheltä en kysyisi mitään, koska todennäköisesti saisit vain raivoamista ja "etkö yhtään luota muhun" - jaarittelua.

PROVO!!!! Ei kukaan ole noin tyhmä mutta samalla anna vastaajille kaikkea tulkinnan ohjausta!

Seuraava teksti!

Palstalla voi helposti saada sen käsityksen, että pettämistä ja rinnakkaissuhteita tulee vastaan myös tosielämässä.

Tekiskö joku tilaston siitä kuinka usein nämä aloitukset ovat provoja? Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka moni sellaisia jaksaa suoltaa.

Kyllä mä puhuisin ihan ekana miehen kanssa. Kysy suoraan, sano että sua vaivaa tämä juttu mikä nyt on meneillään kun aikaisemmin ei ole semmoista käytöstä ollut.
Voisin kuvitella että suoraan kysymykseen "onko sulla joku toinen" saat kyllä tulkittavan kysymyksen.
Jos ei ole, mies sanoo sen kyllä ihan rauhassa, mutta jos on niin alkaa huutamaan ja syyttelemään siitä ettet usko häneen.

tai..

Lähde muuten mukaan sinne ABC:lle seuraavan kerran, mitenköhän miehesi suhtautuisi siihen?

Tai jos oikein kiero olet niin laita kännykkäsi laturi piiloon. Sano että se on hukassa ja omasta kännykästä akku loppu ja on pakko soittaa jollekin ja pyydä miehesi puhelin lainalle.
Mene sitten itse toiseen huoneeseen soittamaan ja samalla teet sen mitä ei missään nimessä saa tehdä.

suosittelen myös tuota ystävällesi soittamista samaan aikaan kun miehesi lähtee ulos puhumaan. Jos viikon verran käy aina samoin, että ystäväsi puhelin on varattu samaan aikaan ei voi kyse olla enää sattumasta. Jos siis puhelut on päivittäisiä.

Mua häiritsisi tuommoinen käytös enkä kestäisi sitä yhtään.

Tee sinne suihkuun jotain asiaa, kun miehesi on siellä, esim. viet pyykkejä tai haet jotain unohtunutta asiaa. Nappaa samalla miehen puhelin (mielummin huomaamattomasti) ja lukittaudu vessaan lukemaan puhelimet viestit ja lokitiedot.

Tätä ennen tietenkin olet kysynyt mieheltä, missä hän oli aamu seitsemään reissussa ja onko hänellä toinen nainen.

[QUOTE="vieras";24637707]mä sanoisin vain sille ystävälle -> sillä olis kolme vaihtoehtoa;

1 lopettaa tollanen myrkyllinen toiminta ja olla samalla kertomatta ukolles = saisit petturimiehes takaisin

2 kertoa ukolles ja pohtisivat yhdessä mistä se on tullut, jos molemmat on puhtaita niin ukkos olis pakko tulla kysyyn (syyttään) sua = jäisivät kiinni

3 ystäväsi kertoisi sulle, että hän tietää jotain, että on nähnyt miehesi jonkun kanssa tms, hänen olisi pakko kertoa, koska sukupuolitaudit on niin vakava asia = ukkos jäis kiinni[/QUOTE]

Juuri näin. Kerro ystävällesi, että sait mieheltäsi sukupuolitaudin ja epäilet, että hän on käynyt vieraissa, koska sinä et ole sitä muualta voinut saada.

Teeppä niin että soitappa sille ystävälle/pyydä käymään teillä ja kerrot sille että tiiät kaiken. Luulis et alkais jotain kertomaan tai tunnustais jos on sun ukkos kanssa jotain meneillään. Tsemppii kovasti!

Mä vetäisin kunnon kilarit ja ilmottaisin että kertoo KAIKEN nyt saman tien koska jotain kuitenkin ON tai sitten pakkaa kamansa ja poistuu mun elämästä. Yksinkertaista.

Yhteistyössä