[QUOTE="zap";26318919]Tätä minä itsekin ihmettelin, kun täälläkin aina mainitaan ettei koolla ole merkitystä, mutta siitä huolimatta TE naiset todistatte deitissä aivan muuta.[/QUOTE]
Kuuleppas, ensinnäkään me emme ole ne naiset, jotka deitissä olivat.
Toisekseen deitti-ilmoituksiin vastaa monenlaisia naisia, osa jopa maksullisia. Näin kertoi mieheni, joka ennen tapaamista oli laittanut oman ilmoituksensa nettiin ja oli saanut sitten useammalta naiselta alapään kuvia ehdotuksineen.
Itse aikoinani hain itselleni seuraa esim. leffaan, kävelylle jne. Ja mukana oli sitten ihan suoranaisia törkyposteja. 30 viestistä 6 meni suoraan roskiin. Noi mun 30 viestiä tuli alle vuorokaudessa, jonka jälkeen ilmoitus piti poistaa. Enkä live elämässä ole tuollaisessa suhteessa ikinä saanut kuulla törkeyksiä miehiltä kuin sähköpostitse.
Eli ilmeisesti deiteissä on huomattavan paljon enemmän miehiä kuin naisia. Ja siellä liikkuu myös melkoisesti näitä seikkailuja etsiviä ihmisiä.
Vinkiksi vielä, että jos keksit viestiisi, jonkun ylimääräisen koukun, saat varmasti enemmän vastauksia, kuin ilman sitä. Minä arvuuttelin nimimerkkini tarkoituksella.