Vai ei ole koolla merkitystä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Zap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26318857]Voi Miroslav, jäikö sulla hiekkaa vaginaan siitä finaalimatsista?
Vai mikä harmittaa?[/QUOTE]

Ei mua harmita mikään, tottahan tuo on. Jatkuvasti näkee kuinka hyvännäköiset naiset ovat jonkun haisevan läskin kanssa rahan takia. Sellaista se elämä on, jokainen tekee mitä huvittaa.

[QUOTE="vieras";26318806]Jos olisin liikkeellä panoseuraa etsimässä, tuolla voisi olla merkitystä (vaikea kuvitella, että olisin ikinä, mutta ymmärtääkseni jotkut tekee sitäkin). Mutta jos oikeasti haluaisin kohdata jonkun ihmisen, niin elimen statistiikka olisi todellinen turn off.[/QUOTE]

NÄIN!

Ja tosiaan se, joka väittää, että koolla ei ole merkitystä, valehtelee. Mutta se ei todellakaan ole se ainoa merkitsevä asia ja missään nimessä asia ei ole niin, että mitä isompi, sen parempi. Keskimittainen tai kookkaahko on paras, ei liian pieni eikä liian iso.

Tottakai joku voi sanoa ettei koolla ole väliä jos omalla miehellä on pienehkö. Silloin sitä yritetään vakuuttaa itselleenkin. Tai sitten on opittu miesten mieliksi noin sanomaan mutta on koolla väliä.

Oletko nyt tyytyväinen?

[QUOTE="zap";26318919]Tätä minä itsekin ihmettelin, kun täälläkin aina mainitaan ettei koolla ole merkitystä, mutta siitä huolimatta TE naiset todistatte deitissä aivan muuta.[/QUOTE]

Kaivapas huviksesi joku aihetta koskeva ketju täältä. Varmasti yli 50% sanoo, että koolla on ainakin jotain väliä.

Voi Herranjumala.

Mikset voi vastata? Kiinnostaisi kyllä. Se on vähän ikävää kun täällä huudellaan, että "koolla on väliä, joka muuta väittää, valehtelee. Pienimunaisten miesten vaimojen puhetta." Joten olisi sitten kiva tietää, mikä olisi esim. sinun mielestä tarpeeksi iso. Ja mikä kenties liian iso?

Ja itse tiedän, että koolla on merkitystä, mutta joillekkin naisille sen merkitys ei ole niin suuressa roolissa. Ja joillekkin se on suorastaan opinkappale.

En vastannut varsinaisesti, koska minua ärsytti, että Algoma kohdisti kysymyksen henk koht minulle. Mitään oikeasti kattavaa vastausta en voi antaa, koska en omaa riittävän laajaa kokemuspohjaa. Jos palstan muihin mammoihin on uskominen, normaali-suht iso lienee paras vaihteluväli.

Minä en myöskään vastaisi viestiin, jossa mainostettaisiin vehkeen koosta, paitsi jos tarkoituksenani olisi vain yhden illan suhde.

Miehessä on mulle kyllä paljon tärkeämpi asioita, kuin elimen koko. Mulle tärkeimpiä asioita on huumorintaju ja se, että miehen kanssa voi keskustella miltei asiasta kuin asiasta.

[QUOTE="poikia3";26319441]Minä en myöskään vastaisi viestiin, jossa mainostettaisiin vehkeen koosta, paitsi jos tarkoituksenani olisi vain yhden illan suhde.

Miehessä on mulle kyllä paljon tärkeämpi asioita, kuin elimen koko. Mulle tärkeimpiä asioita on huumorintaju ja se, että miehen kanssa voi keskustella miltei asiasta kuin asiasta.[/QUOTE]

Empiirisesti tutkittuna tämä ei pidä ainakaan kaikkiin naisiin paikkaansa, sillä käytännössä samoilla spekseillä olevat ilmoitukset, ainoana erona yhden fysiologisen ominaisuuden lisäyksellä ilmoituksen kiinnostavuus lisääntyi merkittävästi.

[QUOTE="zap";26318919]Tätä minä itsekin ihmettelin, kun täälläkin aina mainitaan ettei koolla ole merkitystä, mutta siitä huolimatta TE naiset todistatte deitissä aivan muuta.[/QUOTE]

Kuuleppas, ensinnäkään me emme ole ne naiset, jotka deitissä olivat.

Toisekseen deitti-ilmoituksiin vastaa monenlaisia naisia, osa jopa maksullisia. Näin kertoi mieheni, joka ennen tapaamista oli laittanut oman ilmoituksensa nettiin ja oli saanut sitten useammalta naiselta alapään kuvia ehdotuksineen.

Itse aikoinani hain itselleni seuraa esim. leffaan, kävelylle jne. Ja mukana oli sitten ihan suoranaisia törkyposteja. 30 viestistä 6 meni suoraan roskiin. Noi mun 30 viestiä tuli alle vuorokaudessa, jonka jälkeen ilmoitus piti poistaa. Enkä live elämässä ole tuollaisessa suhteessa ikinä saanut kuulla törkeyksiä miehiltä kuin sähköpostitse.

Eli ilmeisesti deiteissä on huomattavan paljon enemmän miehiä kuin naisia. Ja siellä liikkuu myös melkoisesti näitä seikkailuja etsiviä ihmisiä.

Vinkiksi vielä, että jos keksit viestiisi, jonkun ylimääräisen koukun, saat varmasti enemmän vastauksia, kuin ilman sitä. Minä arvuuttelin nimimerkkini tarkoituksella.

[QUOTE="zap";26319556]Empiirisesti tutkittuna tämä ei pidä ainakaan kaikkiin naisiin paikkaansa, sillä käytännössä samoilla spekseillä olevat ilmoitukset, ainoana erona yhden fysiologisen ominaisuuden lisäyksellä ilmoituksen kiinnostavuus lisääntyi merkittävästi.[/QUOTE]

Empiirisesti tutkivana sinun pitäisi saada kaikki naiset sinne deittiin ja deitissä ei ole edes kaikki parisuhdetta tai yhden yön seikkailua etsivät ihmiset.

Kaikki deitissä käyvät naiset eivät kiinnostu profiilistasi, oli siellä elimen koko tai ei.

Eli sorry vaan otoksesi ei ollut kattava - ja täten sen todistusarvo on melkoisen pieni!

En vastannut varsinaisesti, koska minua ärsytti, että Algoma kohdisti kysymyksen henk koht minulle. Mitään oikeasti kattavaa vastausta en voi antaa, koska en omaa riittävän laajaa kokemuspohjaa. Jos palstan muihin mammoihin on uskominen, normaali-suht iso lienee paras vaihteluväli.
Ei mun tarkoitukseni ollut loukata Sua.
Ma koitan olla viisaampi tulevaisuudessa.

Ei mun tarkoitukseni ollut loukata Sua.
Ma koitan olla viisaampi tulevaisuudessa.

Ei tässä ole loukkaantumisesta kysymys vaan ärsytyksestä ennemminkin. Tämä johtuu siitä, että vastaavantyylisesti on käynyt sinun kommenttiesi kanssa ennenkin, mutta koska ärsytys yhdellä kerralla on aika pientä, siihen tulee harvemmin sanottua mitään suoraan.

Jaa. Olen tainnut lukea esi ketjuja kuin sinä. Tietysti koolla on merkistystä. Myös naisen koolla.

• Tykkää
Reactions: Sanna80

Yhteistyössä