S
Saraldo
Vieras
Meillä on käytössä sellainen käsite kuin vessarauha. Se tarkoittaa sitä, että kaikilla on oikeus hoitaa vessa-asiansa rauhassa ja ilman yleisöä, myös lapsella. Kun mulla on kuukautiset, käytän lukkoa, sillä neiti saattaa välillä unohtaa tuon vessarauhan. Mulla ei ole vielä mitään tarvetta selittää kuusivuotiaalle, mitä olen tunkemassa sisääni. Sen ehtii kyllä, kaikelle on oma aikansa. Ja sen aika ei ole vielä. En mä sille ole vielä kondominlaittoakaan opettamassa.
Kun se aika tulee, mulle ei todennäköisesti tuota vaikeuksia kertoa asiasta. On vaan asioita, mistä tuon ikäisten ei mun mielestäni tarvitse tietää vielä yhtään mitään. Rupeaa vielä pienessä päässään pohtimaan asiaa liikaa ja on lopulta ihan solmussa ja mahdollisesti peloissaan ajatuksistaan.
Kun se aika tulee, mulle ei todennäköisesti tuota vaikeuksia kertoa asiasta. On vaan asioita, mistä tuon ikäisten ei mun mielestäni tarvitse tietää vielä yhtään mitään. Rupeaa vielä pienessä päässään pohtimaan asiaa liikaa ja on lopulta ihan solmussa ja mahdollisesti peloissaan ajatuksistaan.