Vaihteeksi taas haalariasiaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaahiiruli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaahiiruli

Vieras
Meinaan jonathanin peruskosteussuojatun haalarin ostaa tytölle, joka on 113cm pitkä. Onkohan 122 koko liian iso??? Jos se menis vielä seuraavankin talven...?! (siksi kyselen ku meinasin tilata sen tänään kaverin kautta, muutenhan mä toki lähtisin kauppaan neitin kans kokeilemaan :))

Mun 110-senttinen tyttöni hukkuisi Jonathanin 122-senttiseen, 116-senttinenkin on hänelle vielä reilu muttei kuitenkaan niin iso etteikö voisi sitä käyttää.

Meneehän 122-senttinen ensi talvenakin, mutta tärkeintä kai on se että lapsi voi käyttää sitä tänäkin talvena, hukkumatta sen sisään? :)

Juu ei oo tarkotus hukuttaa lasta haalariin :) jotenki ajattelin, et jos se 116 on semmonen justsopiva nyt niin sit se isompikaan ei niin kauhean iso ois. Mutta ehkä ostetaan tuo 116 niin on kivempi leikkiä ja olla. Kiitos teille :)

Itse ostin 128 cm lassietecin haalarin 114cm tytölle. Oli niin pieni ero122-128 kokojen välillä ja kun on hyvä vyötärökuminauha niin ei huku siihen kun sovitettiin.

Pojalle 102cm ostin samanlaisen 110cm haalarin.

mä voisin ostaa kyllä jo sen.. mulla on sellainen vankkarakenteinen tyttö, 108cm ja 116senttinen haalari on ihan passeli, et jos ois 5senttiä pidempi, niin varmasti 122 ois jo ihan käyttökelpoinen =)

Yhteistyössä