Vaikea suhde ja raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kakla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kakla

Vieras
Mieheni ja minä riidellään paljon. Meillä on tosi vähän sexiä ja puhumme enää vain arjen asioista toisillemme. meillä on jo kolme lasta ja neljäs nyt tulossa. Kuin ilmoitin että olin raskaana niin mies ei sanonut mitään. En tiedä mitä tehdä. Voiko enää mikään pelastaa meidän perheen ja suhteen? Olin ajatellut eroa miehestäni, ennen kuin sain tietää raskaudestani.. Mutta nyt pelottaa arki yksin neljän lapsen kanssa. Pärjäisinköhän yksin?
Ja mitä jos jäämme tähän suhteeseen, toimiiko se koskaan kun olemme jo niin vieraituneet toisistamme. (Sekä molemmin puolin loukanneet toista.)

Näin kokemuksesta voin sanoa etten kirjoittamasi perusteella kovin usko että suhde ns pelastuu. Olette jo niin kaukana toisistanne ja itsekkin olet ajatellut eroa, joten tunteet ja halu taitavat olla aika laimeita. Lasten takia on usen mielestäni riittävä syy, mutta neljäs ikävä kyllä vaikeuttaa monia asioita käytännössä. Autoon ei mahdu, kahta lisä vuodetta on ollut hankala saada, joten oma suhde oli neljännen jälkeen ihan uudessa kriisi...

Yhteistyössä