Vaikea tilanne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Pitäis huomenna mennä juhliin miehen ex-tyttöystävän kotiin. Entisellä tyttöystävällä on isosisko joka on parisuhteessa miehen ystävän kanssa, ja heillä on juhlat joihin meidät on kutsuttu. nyt ku vielä on meillä miehen kans vähän vaikeaa niin se tekee tilanteesta vielä paskempaa! eikä siellä oo ketää ketä mulla kiinnostais nähdä. ja mainittakoon, että mies oli se jätetty osapuoli heidän parisuhteessa.

Laitoin uuestaan ku ei tuota toista kukaa lue :(

Minä jättäisin ne juhlat väliin. Ei mua ainakaan pakoteta mihinkään ilman että haluaisin sitä! Jos sun mies menee yksin niin on viesti myös ex:lle että luotat sun mieheen etkä pidä häntä uhkana suhteellenne.

Ja onko se miehen exä nykyään parisuhteessa omalla tahollaan vai sinkku? Jos sinkku, niin en kyllä miestä yksinkään tonne päästäisi, eli pakkohan se olis mukaan mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Ja onko se miehen exä nykyään parisuhteessa omalla tahollaan vai sinkku? Jos sinkku, niin en kyllä miestä yksinkään tonne päästäisi, eli pakkohan se olis mukaan mennä.

parisuhteessa on hänkin nykyään

syvältä, mutta sinuna laittautuisin nätiksi, olisin kohtelias ja yrittäisin olla viisveisaamatta siitä exästä. hyvä tilaisuus katsoa miten miehesi käyttäytyy exän kanssa :)

Mä miettisin asiaa siltä kannalta, että jos menisin, pystyisinkö olemaan juhlissa pilaamatta muiden juhlatunnelmaa. Jos uskot, että et viihtyisi juhlissa etkä pystyisi olemaan näyttämättä mieltäsi, niin on järkevämpää olla menemättä juhliin.

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
syvältä, mutta sinuna laittautuisin nätiksi, olisin kohtelias ja yrittäisin olla viisveisaamatta siitä exästä. hyvä tilaisuus katsoa miten miehesi käyttäytyy exän kanssa :)

siinpä se kun ei oikein kiinnostaisikaan tietää ..:(

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä miettisin asiaa siltä kannalta, että jos menisin, pystyisinkö olemaan juhlissa pilaamatta muiden juhlatunnelmaa. Jos uskot, että et viihtyisi juhlissa etkä pystyisi olemaan näyttämättä mieltäsi, niin on järkevämpää olla menemättä juhliin.

no kyllähän minä siitä selviäisin , ja jos menisin niin takuulla en kellekään näyttäis ulospäin mitä ajattelen ja että kui vaikeaa siellä olo ois

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kyllähän minä siitä selviäisin , ja jos menisin niin takuulla en kellekään näyttäis ulospäin mitä ajattelen ja että kui vaikeaa siellä olo ois
No sitten miettisin, kuinka tärkeää miehellesi on, että sinä tulet mukaan juhliin.

No sitten miettisin, kuinka tärkeää miehellesi on, että sinä tulet mukaan juhliin.

että miehen vuoksi lähtisin vaikka itellä ollu jo viikko unettomia öitä sen takia ja ahistaa pelkkä ajatuskin.. teenkö siis miehelle väärin ja olenko pelkuri ja itsekäs jos en mee?

[quote="ap]
että miehen vuoksi lähtisin vaikka itellä ollu jo viikko unettomia öitä sen takia ja ahistaa pelkkä ajatuskin.. teenkö siis miehelle väärin ja olenko pelkuri ja itsekäs jos en mee?[/quote]
Sun pitää kysyä tätä mieheltäsi :)

[quote="ap]
että miehen vuoksi lähtisin vaikka itellä ollu jo viikko unettomia öitä sen takia ja ahistaa pelkkä ajatuskin.. teenkö siis miehelle väärin ja olenko pelkuri ja itsekäs jos en mee?
Sun pitää kysyä tätä mieheltäsi :)

[/quote]

no entäpä ulkopuolisin silmin?

no entäpä ulkopuolisin silmin?
Mun mielestä on epäoleellista, mitä ulkopuoliset ajattelee. Jos et halua lähteä juhliin - olipa syy haluttomuuteen mikä tahansa - niin ainoa, jonka mielipiteellä on jotain väliä, on miehesi.