Vaikka en usko kummituksin nii nyt mu on pakko alkaa uskomaan.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Täällä talossa useinkin kuulu ties mistä kamalaa kolinaa ja pauketta, öisin. Olen jopa käynyt tutkimassa käytävät , pyörävarastot ym, mutta ketään en ole löytänyt mistään.
Muutkin naapurit sanovat että täällä kuuluu kummallisia ääniä. Esim asunnnoista joissa ei asu ketään kuuluu selvaäti ääntä, että huonekelauja vedetään ptikin lattiaa: joku juoksee asunnoissa, vaikka niissä ei asu ketään. Naapuri sanoi just että heidän yläkerrassa oli kovat bileet viiime yönä. siellä selvästi ihan tanssittiin. Kukaan vaan ei ole moneen kuukauteen asunut kyseisessä asunnossa.
Aina kun menen varastoon, on tunne että joku seuraa minua. tuntuu että se ei ole paha, mutta jotkin siinä on. Ei muualla ole varasto tuntunut niin kammottavalta.
joillakin naapureilla koirat eivät suostu menemään esim alimmaiseen kerokseen lainkaan. jotakin outoa siellä on.

toki tämä talo on vanha sairaala, mutta en ole koskaan enne kuullut että niissä "entiset potilaat" pitäisivät mekkalaa. tätä nimitystä käytti eräs naapuri

on ihan normaalia, että ääni kiertää putkia pitkin, ja äänet kuulostavat tulevan muualta kuin mistä oikeasti tulevat, ihan normaalia.

ja sekin on normaalia että koirat eivät uskalla mennä esim kellarikerrokseen lainkaan, niinkö?
Koirathan tunnetusti ovat aika rohkeita. täällä alakerrassa on just tää varasto, jossa mula oikeasti on jsoksus tunne että mua seuraa joku, vaikka TIEDÄN ettei diellä voi olla ketään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai että koirat ovat tunnetusti rohkeita..? No en kyllä tiedä montaakaan koiraa jotka mieluusti pyörisivät kerrostalon betonisissa kellarikäytävissä missä kaikuu.. Mun koirat ei ainakaan mene.

[QUOTE="vieras";23920277]jos siellä kellarissa on sairaalan entinen ruumishuone[/QUOTE]

jossain alakerrassa se on olut, mutta kukaan ei tarkkaan tiedä missä. STästä kun o sieniä kaadettaj isätty sen mukaan kun on asuntoja tehty. Mistä sitä kukaan tietää vaikka oma makuuhuone sijaitsii siinä

Siellä on varmaan vaan äänieristykset pielessä, putkia pitkin kantautuu kaikenlaista, ja lisäksi siellä asuu metelöiviä ihmisiä (jotkut nuoret hengailee pyörävarastossa yms).

Itse asun omakotitalossa maalla eikä meillä ole naapureita. Isäni kuoleman jälkeen alkoi tapahtua outoja. Meillä haisee välillä tupakalle vaikkemme itse polta (isäni poltti sisällä). Telkkarista vaihtuu joskus kanava itsekseen juuri silloin kun on joku elokuva alkamassa siltä kanavalta jonne se vaihtuu.
On myös sellainen vahva tunne että joku on samassa huoneessa vaikkei ketään näy. Ja se on outoa, että 2,5-vuotias lapsi alkoi puhua asioista joita ei voinut millään tietää. Höpöttää kaikenlaisia juttuja papasta, vaikkei kukaan ole lapselle kyseisiä juttuja kertonut.
Että ilmeisesti isäni on tullut meitä vahtimaan.

Itse asun omakotitalossa maalla eikä meillä ole naapureita. Isäni kuoleman jälkeen alkoi tapahtua outoja. Meillä haisee välillä tupakalle vaikkemme itse polta (isäni poltti sisällä). Telkkarista vaihtuu joskus kanava itsekseen juuri silloin kun on joku elokuva alkamassa siltä kanavalta jonne se vaihtuu.
On myös sellainen vahva tunne että joku on samassa huoneessa vaikkei ketään näy. Ja se on outoa, että 2,5-vuotias lapsi alkoi puhua asioista joita ei voinut millään tietää. Höpöttää kaikenlaisia juttuja papasta, vaikkei kukaan ole lapselle kyseisiä juttuja kertonut.
Että ilmeisesti isäni on tullut meitä vahtimaan.

Ilmavirta kuljettaa tupakanhajua joka pinttynyt talon rakenteisiin. Tuo vahva tunne on SINUN oma tunteesi, SINUN päässäsi. Et tiedä mitä lapsi on kuullut ja keneltä ja kenen papasta, papat ovat melko samanlaisia. En ole vakuuttunut.

Mun TV vaihtelee silloin tällöin kanavaa, tai tallentaa väärältä. Ja minä olen vain digiboksia noitunut, enkä ole ollenkaan tajunnut että haamuthan ne sitä vaihtelee :O

Yhteistyössä