Vaimenneet orgasmit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohtalotovereita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohtalotovereita?

Vieras
Ehkä vuosi tai kaksi sitten (ehkä kuopuksen syntymän jälkeen tai uuden parisuhteen myötä) orgasmini ovat vaimentuneet. Eli orgasmi tulee kyllä väristen, mutta vagina ei enää syki. Tämä on jotenkin alkanut vaivaamaan minua, vaikka koenkin orgasmini jotakuinkin riittäviksi. Mihin sykkivät orgasmit katosivat ja tuleeko ne vielä takaisin?

Olen ajatellut, että ehkä se johtuu uudesta parisuhteestani, jonka myötä masturbaatio on vähentynyt ja itsetyydytystilanteetkin ovat olleen jotakuinkin "hätäisiä". Yhdynnässä en ole orgasmia saanut koskaan. Suuseksin aikana saan, mutta sykkiminen puuttuu silloinkin. Tai siis on puuttunut nyt vuoden tai kaksi.

Muilla käynyt näin? Oletteko saaneet "täydet" orkkunne takaisin?

valitettavasti en osaa auttaa, mutta mulla on sellainen ongelma, että miehen kanssa se orgasmi alkaa tulla normaalisti, mutta sitten se yhtäkkiä menee "pilalle". Muita asioita tulee mieleen ja huippu jää saamatta. Ärsyttävää...

Mulla hävisi orgasmit kokonaan synnytyksen jälkeen. Ilmeisesti jotain tuhoa tuli alapäähän (hermovaurio on ainakin ) joten tuskinpa palaavat koskaan. Lapsi jo 10-vuotias.

Mulla ne muuttuivat synnytyksen jälkeen tosi laimeiksi ja lyhyiksi. Sellaisiksi "nyks-nyks-ai-jaa". Kun lapsi oli puolivuotias, alkoi tuntua about samalta kuin ennen.

Yhteistyössä