Vaimo Leville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nami: ""ja höpö höpö. PItää olla kyllä tosi surkea itsetunto..""

Kyllä mä tästä selviän, mutta jotain kuitenkin on rikki lopullisesti eli minun harhainen kuvitelmani siitä, että meidän suhteemme olisi jotain syvempää.

Itselleni ei oikeasti tulisi mieleenikään koskaan lähteä mihinkään ""poikien reissulle"". En harrasta niitä enää koska minulla on nyt vaimo jota rakastan eikä ole mitään tarvetta lähteä juomaan ja naisia metsästämään. Se oli silloin kauan sitten hurjassa nuoruudessa kun olin vielä vapaa ja etsin itselleni kumppania. Niin, emme ole todellakaan mitään teinejä enää vaan keski-ikäisiä.

No niin, tuon oton Levi-viestiketjusta löytyi tämä:

-levillä ollut nainen 18.3. 09:42
""on se kyllä totta mitä miehet tässä ketjussa puhelee
meidän tyttöporukka ainakin muhinoi miesten kanssa.
onneksi siitä on aikaa. järki tullut päähän. enää en niin
tekis. oikeasti aika huorahtavaa.
mutta sama se on varmaan miesporukoissakin...
että näin.""

Eli enpä todellakaan erehdy vaimoni aikeista...

Kävin Levillä minäkin naisporukassa. Tanssimassa käytiin ja hauskaa pidettiin mutta vieraissa ei käyty. Minulla on niin hyvä rakastaja ettei muita tee mieli kokeilla. Ei pidä yleistää,
että ei Levillä muuta tehdä kuin vieraita kytätään.

Eli jos vaimosi menisi vaikka Himoksella tai ihan mihin muuhun paikkaan Leville,niin asia olisi ok? Kyse taitaa olla siitä,et halua hänen lähtevän mihinkään ilman sinua! Suhteenne ei pitkään lennä-valitan.

mihin sitä omaa aikaa muka tarvitaan noin paljon?tiedän itsekin mitä siellä haetaan,6000vuodepaikkaa,ja käytössä 3000...heh.
oikeesti,naurattaa parisuhteiden omat ajat eli ""aikalisät.
ei lennä kuule muutenkaan pitkään se suhde missä on viikon pituisia omia aikoja........
se on aikuiskysymys,kestääkö arkea ja tekeekö arjesta juhlaa.niin,jokaisella jolla kevät saa aikaa omat ajat,vois suoraan sanoa että en jaksa sua ja vaihtelu virkistää.
kun kasvaa tarpeeksi isoksi,niin se tuollainen loppuu.
ja jos joku pulttaa nyt,niin ei voi mitään.
tyttöporukassani on yleisesti käytäntö,että annetaan miesten mennä jotta itsekin päästään kännissä riekkumaan miesten kauloihin.ja sitä se on,
koska sitten illasta vedetään perseet ja muhinoidaan jopa baaritiskillä,ilman mitään väliä,kuka näkee.
mä en itse kuulu tähän porukkaan,meni yli hilseeni kun näin miten viina muutti käytöstä...ja eihän se mies voi kieltää kun itsekin menee.
kovaa on kun perheet perustetaan liian aikaisin ja sitten pitää kovalla työllä ostaa aikaa leville,jotta saa tehdä kuten haluaa,olla viikon sinkkuna.tullaan kotiin hehkeänä ja tavoite saavutettu,saatu kehuja,salarakkaita ja eletään n.pariviikkoo jälkimainingeissa,tekstaillaan ja nähdään ehkä uudelleen.
voi ne siellä hiihtääkin.

Onneksi meillä on seurustelusuhteemme alusta asti saanut pitää myös omat ystävät ja reissata näiden kanssa. Siitä kannattaa heti alun alkaen pitää kiinni. Käymme naisporukalla kerran tai pari vuodessa jossain; risteilyllä, Lapissa, etelässäkin. Mies samoin, tosin hän käy vähemmän kuin minä, koska hän jo reissaa työnsä puolesta ja asuu välillä viikkoja hotelleissa niin hän ei kovin paljon vapaa-ehtoisesti ole poissa kotoa. Käymme myös yhdessä Lapissa; sekä hiihtämässä että vaeltamassa.

Tarjolla näillä reissuilla on kyllä miehiä mutta eipä ole koskaan tullut mieleenkään tyytyä johonkin lenkkimakkaraan kun kotona on filettä tarjolla.

Kittilän laajennetulla lentokentällä on 8 lähtöselvitystiskiä. Yhden jono on kovin lyhyt, eikä kukaan siihen halua mennäkään, sillä se on niille, jotka eivät ole saaneet.
Valitettavasti tämä juttu on tosi: tältä talveltakin on kolmen matkan kokemukset. Paikkaa voisi verrata menneen ajan Ruotsinlaivoihin. Joukossa tyhmyys tiivistyy...

Hauska juttu tuo yksi lyhyempi jono...Sillehän voinevat mennä myös ne,jotka ovat saaneet tehdyksi sitä miksi nuo paikat on ""tehty"",eli hiihtämiseen...Ei liene paneskeskelukeskus ihan se mitä on lukenut lainahakemuksessa.

Aina Kittilän lentokentällä olen valinnut sen lyhyimmän jonon - ja olen siis tietämättäni ihan oikeaan jonoon mennyt ;-) Koskaan en ola työmatkoillani ""antanut"" enkä ""saanut"", sillä mieheni ei niillä luonnollisesti mukana ole, enkä minä luonnollisestikaan anna muille kuin miehelleni!

Oliko Harry kaunis ja ystävällinen viestisi tarkoitettu minulle :-)

Minun viestissänihän ei ollut ensiksikään kyse miehestäni, vaan minusta ja minun moraalistani - ja toiseksikin kunnes toisin todistetaan uskon siihen, ettei mieheni minua petä. Katsos kun joillakin pariskunnilla on sellainen jännä periaate, että jos yhdessä ollaan, silloin ollaan myös uskollisia. Jos pettää tekee mieli, ei sitä silloin ole parisuhteessakaan enää mitään mieltä. Vaikka sinä ja puolisosi pettäisitte toisianne mennen, tullen ja palatessa, ei se tarkoita sitä, että kaikki toimisivat samalla tavalla. Uskollista kevättä myös sinulle :-)

AAAH
lauantaina aamuyöstä lähtö Leville. Siellä sitten viisi yötä. Pitäs kyllä käydä päivisin hiihtämässäkin, jopa mäkeen uskaltautua. Uskaltaikohan vielä kuntosalin kautta piipahtaa siellä kylpylässäkin. Saataa loppua veto jo tässä vaihessa tämmöiseltä huru-ukolta. Ei taida jaksaa Hulluun Poroon tyrkylle.
Iloista ja munarikasta pääsiäistä

Täälä dj:tkin kehottavat unohtamaan puolison ja kotiasiat,ja keskittymään lysthin pithoon. Ja hyvin näyttää onnistuvan suurimmalta osalta,niin miehet kuin naiset!Munarikasta pääsiäistä napapiirin alapuolelle=)

Hyvin todennäköisesti vaimoa nussitaan surutta. Ei kai sinne mene kuin 10 -20 % ihmisistä oikeasti hiihtämään? Sitä voi tehdä etelämpänäkin.

Kaveriporukka mukana tieteysti vähän rajoittaa, mutta on tuohon ennenkin keinot keksitty.

No, vaimo ei nyt sitten menekään sinne Leville ja nythän mä vasta tunnenkin itseni entistä enemmän idiootiksi!
Hän sanoi että se muka oli hänen oma päätöksensä ja oikeastaan helpotus olla lähtemättä kun on muutenkin niin kiireistä ja ettei hänellä sinne niin hirveää hinkua olisi ollutkaan.
Silti tunnen oloni tosi typeräksi.
Me puhuttiin pitkään, kerroin kuinka ei ole oikein että hän minun vuokseni on menemättä ja kuinka naurettavaa se kaikkien ulkopuolisten mielestä (kuten teidän) on.
Hän vaan väittää ettei siinä ole mitään väärää jos hän ottaa minun tunteet huomioon eikä hän koe että minä olisin ""laittanut pallon hänen jalkaansa"" eikä se edes häntä haittaisi.
Kerroin hänelle näistä peloistani mitä kuvittelin siellä tapahtuvan ja miksi hänen haluavan lähteä.
Hän on yhden näistä miehistä kanssa käynyt monta kertaa
Summa summarum, kadun että puhuin hänelle mitään koko reissusta, koska ei hänkään olisi mitään sanonut jos minä olisin ollut lähdössä ""poikien"" kanssa jonnekin. En ole varmaankaan ansainnut tuollaista naista, siinä olette ihan oikeassa.

Olen päättänyt etten enää koskaan osoita mitään mustasukkaisuuden merkkejä, annan hänen mennä aina yksin joka paikkaan ja tehdä ihan mitä hän haluaa, sillä en todellakaan halua kahlita häntä.

Aika säälittävää porukkaa täällä kirjoittelee, tarkoitan lähinnä suurinta osaa vastauksista joita alkuperäinen on saanut. Helppohan se on täällä nimimerkkien suojissa kirjoitella asiattomuuksia, asiat voisi esittää paljon hienotunteisemmin, tunneäly on se joka on valttia nykyaikana mutta täällä palstoilla sitä ei paljoa näy. Alkuperäisen ei kannata ottaa näitä kirjoituksia itseensä, niin surkeita ne ovat.
Eivät todellakaan kaikki mene pettämään, josko sinne lomailemaan menevätkin. Itsekin olen sinkku mutta en siltikään harrasta yhdenillan irstailuja, tai erittäin harvoin ainakin. Toki katsella voi ja vaikka jutellakkin mutta harvoin tulee edes kohdalle niin upeaa että vihtisi antaa sen johtaa mihinkään. Toki muuten vapautta on hyvä olla suhteessa mutta pitäkää kuitenkin huoli että teillä on myös yhteisiä menoja!!
Muille kirjoittajille vinkiksi että olisiko hyvä että asiattomien viestien kirjoittelijat poistuisivat täältä ja keksisivät muuta tekemistä, vaikka sellaista itseä kehittävää!!

""Itsekin olen sinkku mutta en siltikään harrasta yhdenillan irstailuja, tai erittäin harvoin ainakin.""

Hmmm... niihin joskus tapahtuviin irstailuihin voisit saada seuraa minusta:) Ja eihän sen tarvitse jäädä yhteen iltaan...

Näin aloitin:
""Mitä te sanoisitte jos vaimonne olisi lähdössä naisystäviensä kanssa Leville hiihtoreissulle?
Kyllähän se tiedetään mitä touhua siellä ravinoloissa ja hotelleissa harrastetaan.""

Ja nyt kun luin tuon ""sattui erehdys"" ketjun niin oikeassahan olin!

Ei sitä tarvi vieraan perään Leville asti lähteä. Jos vieraan kanssa haluaa pelehtiä, niin onnistuu vaikkapa kauppareisulla.
Itse olin juuri Levillä muutaman päivän. Kävin jopa hiihtämässä ja rinteessäkin. Kävin jopa hotellin rávintolassa Kantolan Eijaa katsomassa. En tiedä johtuuko suojelevasta ulkomuodosta, mutta eipä ollut mitenkään kiimaista eloa ainakaan Levi hotellissa kohdallani.
Suuri on varmaankin se joukko joka puhuu suulla suuremmalla siitä että siellä naidaan kaikkea mikä likkuu moottorikelkasta koivunrunkoon.
Itse kyllä henk. kohtaisesti päästäisin vaimoni Leville naisporukassa. Sen tiedän, että tuskin suksia edes mukaansa ottaisi. Samoin hän saa mennä halutessaan risteilylle. Ei sitä kuitenkaan voi toistqa vahtia. Ennemmin vahtii kopallisen kirppuja kuin vilkasta vittua, sanoi joku näilläkin sivustoilla. Se, että pettääkö toista on sitten ihan siinä omassa kunnioituksessa toista kohtaan.

Uusimmat

Yhteistyössä