Vaimo lihonut =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pinnallinen vaimo:
Mä ymmärrän täysin. Mua ei lihavat kiihota ja jos mun mies lihois niin ei se välttämättä enää kiinnostais mua... en nyt mihinkään sala/seksisuhteisiin lähtis, mutta huomauttaisin miehelle asiasta. Ja sille pitäis tehdä jotain.

Mua ei todellakaan kiihottaisi litistyä kaljamahaisen tai muutenkin lihavan miehen alle, ei nyt eikä 20 vuoden kuluttua! Mahtaako täällä muut kuin ylipainoiset puhua sen puolesta, että ei se haittaa vaikka toinen vuosien varrella lihoisikin? Oli tarpeeksi paksu olo jo raskaanakin, kamalaa jos iso maha olisi pysyvä olotila - ja voin hyvin kuvitella miehen kaljamahan kun oli oma raskausmaha.. Joten ei liikakiloja miehellekään, kiitos. Eikä kyseessä ole pelkkä ulkonäköasia. Mä haluan että mies kykenee harrastamaan liikuntaa kanssani jatkossakin hengästymättä hetkessä eikä ala tuhlata kaikkia rahojansa ja terveyttään ylensyöntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmasti aloitus on keksittyä, mutta jos ei olisi, niin ymmärtäisin kyllä aloittajaa täysin. Monet antavat parisuhteessa itsensä kulahtaa täysin, mikä on aika sääli.

Oletko itse timmi jne. ? Ethän edes seurustele, ei ihme, vaikutat sovinistiselta.

No, olen ikäisekseni hyvässä kunnossa. Ei ole siitä kiinni ettenkö saisi naista vaan siitä etten halua tällä hetkellä mitään vakavampaa.

Voi heraanjee, etkai oo mun isä? Nimi ja ikä(no aavistuksen pyöristettynä)sopis. Hui!!!!!

No, toivon mukaan en :) En haluaisi, että oma tyttäreni käy tällä palstalla.

Eli siis on kaiketi nuori. Iältäni sopisin sun tyttäreks, mut et taida pappa vielä olla? Oliski huvittavan kauhistuttava sattuma.

En toivon mukaan ole vielä pappa :) Olisihan se kyllä pikkuhiljaa mukava tulla papaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja laft1982:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Oma vaimoni alkoi lihoamaan kun pappi sanoi aamen. sitä ennen kuitenkin kihloissa 5v ja oli aina suht hyvässä tikissä. Vuoden sisäällä lihonut abault 15kg ja nyt olen itse hiukan kinkkisessä tilanteessa kun vaimoni sellut ei oikeen kiihota. Seksiä ei tee mieli ja siitä saan jatkuvasti kuulla. En haluaisi asiasta mainita, olen kuitenkin pinnallinen sika :) se on nyt vaan tosi asia ettei lihavat minua kiihota ei nyt eikä aikaisemminkaan. Olen jopa miettinyt eroa tai seksisuhteen aloittamista. Kaipaan kuitenkin sitä piukka pyllyista ja kiinteä rintaista naista jolla litteä vatsa. Se kiihottaa enkä sitä häpeä. Mainittakoon viellä se, itse olen aina pitänyt kunnosta huolta, olen atleettinen ja terve yksilö :) Aivoista en tosin mene takuseen........

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: harvoin me miehet näin idiootteja ollaan

Onneksi palstalta tosiaan löytyy MIEHIÄ. Parisuhde, mikä perustuu ulkonäköön, ei kestä. Kaikki me lopulta rupsahdetaan. Ja nurkan takana on aina kiinteämpiä ja kauniimpia ja komeampia. Ja ei, itse en ole seinästä revitty sotanorsu. Se suhde perustuu toisen kunnioittamiseen, huumoriin, erotiikkaan, RAKKAUTEEN. Se ei ole rakkautta, jos sanoo toiselle: Sä olet läski, en halua naida sua. Se on typeryyttä.

BTW, Palstan kaunein on Turkilmas, vaikka ei ole hoikka.

mutta naisena voin sanoa,et ap ymmärrän sua täysin.okei eihän kivaa ja kaunista ole omasta vaimosta noin ajatella,mut en itse voisi antaa itseni posahtaa pulleaksi ja mieheni ei pitäisi minusta.Toki hän hyväksyisi minut millaisena tahan sen tiedän :heart:
Vastapainoksi voinen kertoa,että pari vuotta takaperin mieheni oli ns.massan kasvatus kuurilla.ja hänen atleettiseen kroppaan paukahti n15kg silkkaa rasvakerrosta :o vatsaa tuli aikas reippaasti.Eihän siinä mitä,sellainen liki 100kiloinen karju lakanoiden välissä pienen reilu viisikymmentä kiloisen kanssa..täytyy sanoa,etten pitäisi pahakseni miehen massan kasvatus kautta nyttemminkään :laugh:

Oma vaimoni alkoi lihoamaan kun pappi sanoi aamen. sitä ennen kuitenkin kihloissa 5v ja oli aina suht hyvässä tikissä. Vuoden sisäällä lihonut abault 15kg ja nyt olen itse hiukan kinkkisessä tilanteessa kun vaimoni sellut ei oikeen kiihota. Seksiä ei tee mieli ja siitä saan jatkuvasti kuulla. En haluaisi asiasta mainita, olen kuitenkin pinnallinen sika :) se on nyt vaan tosi asia ettei lihavat minua kiihota ei nyt eikä aikaisemminkaan. Olen jopa miettinyt eroa tai seksisuhteen aloittamista. Kaipaan kuitenkin sitä piukka pyllyista ja kiinteä rintaista naista jolla litteä vatsa. Se kiihottaa enkä sitä häpeä. Mainittakoon viellä se, itse olen aina pitänyt kunnosta huolta, olen atleettinen ja terve yksilö :) Aivoista en tosin mene takuseen........

Onneksi palstalta tosiaan löytyy MIEHIÄ. Parisuhde, mikä perustuu ulkonäköön, ei kestä. Kaikki me lopulta rupsahdetaan. Ja nurkan takana on aina kiinteämpiä ja kauniimpia ja komeampia. Ja ei, itse en ole seinästä revitty sotanorsu. Se suhde perustuu toisen kunnioittamiseen, huumoriin, erotiikkaan, RAKKAUTEEN. Se ei ole rakkautta, jos sanoo toiselle: Sä olet läski, en halua naida sua. Se on typeryyttä.

Varmasti aloitus on keksittyä, mutta jos ei olisi, niin ymmärtäisin kyllä aloittajaa täysin. Monet antavat parisuhteessa itsensä kulahtaa täysin, mikä on aika sääli.

Oletko itse timmi jne. ? Ethän edes seurustele, ei ihme, vaikutat sovinistiselta.

No, olen ikäisekseni hyvässä kunnossa. Ei ole siitä kiinni ettenkö saisi naista vaan siitä etten halua tällä hetkellä mitään vakavampaa.

Voi heraanjee, etkai oo mun isä? Nimi ja ikä(no aavistuksen pyöristettynä)sopis. Hui!!!!!

No, toivon mukaan en :) En haluaisi, että oma tyttäreni käy tällä palstalla.

Eli siis on kaiketi nuori. Iältäni sopisin sun tyttäreks, mut et taida pappa vielä olla? Oliski huvittavan kauhistuttava sattuma.

En toivon mukaan ole vielä pappa :) Olisihan se kyllä pikkuhiljaa mukava tulla papaksi...

No ehkäpä se on tosiasia, ett on muitaki viiskymppisiä keijoja maailmassa:)

Ei se suhde välttämättä perustu ulkonäköön vaan terveellisiin elämäntapoihin... Jos syö terveellisesti ja harrastaa liikuntaa, aika epätodennäköisesti lihoo...

Seksi on helvetin tärkeä osa parisuhdetta ja jos toinen on läski, eikä pysty naimaan läskiä, on silloin parempi erota, vaikka rakkautta olisikin. Parisuhde on silloin kaverisuhde, jossa ei naida.

mä en ollut puoli vuotta naimisissa ja laihtunut 10 kiloa.. et ei se aina mene noin päin vaikka väitetään :laugh:

onneks oma mies kuitenkin hyväksyy mut sellaisena kun olen.. on myöntänyt että ei kiihotu liian lihavista, mutta ei myöskään liian laihoista vaan normaalista <3

jos toinen alkaa terveydelle vaarallisesti lihomaan, asiasta voi puhua ASIALLISESTI

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:
Seksi on helvetin tärkeä osa parisuhdetta ja jos toinen on läski, eikä pysty naimaan läskiä, on silloin parempi erota, vaikka rakkautta olisikin. Parisuhde on silloin kaverisuhde, jossa ei naida.

Lapsellista tekstiä, meillä molemmat välillä lihoneet, välillä laihtuneet, seksiä ollut aina ja sitä rakkautta. Ei tuijoteta liian kriittisesti toisen virheitä, siksipä meillä onkin onnellinen 16 v. suhde takana.

Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:

Lapsellista tekstiä, meillä molemmat välillä lihoneet, välillä laihtuneet, seksiä ollut aina ja sitä rakkautta. Ei tuijoteta liian kriittisesti toisen virheitä, siksipä meillä onkin onnellinen 16 v. suhde takana.

niinpä, rakkaus ei riipu siitä mitä lukuja vaaka tahi mittanauha näyttää

no mulla on taas tilanne sellainen että mies lihonnu papin aamenen jälkeen yli 10kg (eikä nyt syynä ole vaimon hyvät safkat), hän ei välitä ulkonäöstään ollenkaan, ei kotona eikä muuallakaan...

kattotaan sitten kun sullekin muutama lisäkilo tulee.. tosin harmi ettei miehet pääse nauttimaan synnytyksen iloista :whistle: kyllä siinä vauvan/vauvojen jälkeen mun mielestä saa kantaa ehkä ne liikakilonsakin kunnialla.
ulkonäkökö sulle vaan merkkaa vaimossasi?

Onneksi oma mies ei ajattele noin ja ainakin vielä antaa. Sitä en sitten tiedä että kuinka paljon oksetan. Itse olen sairastumisen myötä ( kyllä, olen syönyt liikaa ) lihonut 15 kg ja olisi hirvittävän surullista jos suhteemme olisi niin huono että se tähän päättyisi. Ehei, mies on tukena ja turvana :)

On sitten provo tai ei, olen samaa mieltä. Eli jos toinen lihoo yli äyräytteinsä, se on inhottavaa, eikä mikään ihme ettei sellainen puoliso innosta. Eroamaan tai syrjähyppyihin en silti ketään kannusta.

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Mä ymmärrän täysin. Mua ei lihavat kiihota ja jos mun mies lihois niin ei se välttämättä enää kiinnostais mua... en nyt mihinkään sala/seksisuhteisiin lähtis, mutta huomauttaisin miehelle asiasta. Ja sille pitäis tehdä jotain.

Peesi.

Minä olen tuon miehein liikunnallisena ottanut ja todella, todella huolestuisin sen mielenterveydestä, jos se yhtäkkiä jättäisi urheilun ja paisuisi.

Niin ja josko sen mielenterveydessä ois ongelmia (masennus esim) niin olisko ok, että lähtisit hyppimään vieraissa jne, kun se ei enää sua kiihota?

Myötä- ja VASTOINkäymisissä.

Niin ja josko sen mielenterveydessä ois ongelmia (masennus esim) niin olisko ok, että lähtisit hyppimään vieraissa jne, kun se ei enää sua kiihota?

No en lähtisi. Etsittäisiin ratkaisu niihin ongelmiin.

T: kaksisuuntainen

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:

Peesi.

Minä olen tuon miehein liikunnallisena ottanut ja todella, todella huolestuisin sen mielenterveydestä, jos se yhtäkkiä jättäisi urheilun ja paisuisi.

Ohi aiheen, minä syön siksi, että rakastan ruokaa ja kyllä se lanteilla näkyy

Yhteistyössä