Vaimo lihonut =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja reps:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsin "fani":
Läskikeskustelu ja ylläripylläri Phoebs tunkenut ketjuun mukaan :D Oli aihe mikä vaan niin jos jotenkin läskeihin vaan liittyy niin Phoebsilla on kyllä mielipiteensä sanottavana!!!!

Sit vielä kehtaa olla omalla naamallaan täällä laukomassa noita juttujaan...

Etkö sä phoebs enää mustana kehdannut jatkaa? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja reps:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsin "fani":
Läskikeskustelu ja ylläripylläri Phoebs tunkenut ketjuun mukaan :D Oli aihe mikä vaan niin jos jotenkin läskeihin vaan liittyy niin Phoebsilla on kyllä mielipiteensä sanottavana!!!!

Sit vielä kehtaa olla omalla naamallaan täällä laukomassa noita juttujaan...

Tämä nyt lähinnä tarkoitti sitä, että "ehkä" itse en päästäisi vastaavia sammakoita suustani niin, että joku voisi tunnistaa minut... Netissä kuitenkin kaikki on kaikkien luettavissa ja täällä voi tehdä/sanoa asioita, joilla voi jopa pilata oman tulevaisuutensa...

Itselläni ei ole tapana haukkua muita ihmisiä ulkonäön perusteella. Älykkyyden tai lähinnä sen puutteen vuoksi kylläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Serkkuni(mies) malli, seurusteli ylilaihan luuviulun naisen kanssa, vaihtoi melkoisen pulskaan naiseen. On yllättävää, että niin moni hoikka luulee, että koska painaa vähän, on kaunis!! Se kasvojen kauneus tulee geeneistä...ei painosta. Ja liian laiha sitäpaitsi kamala(ei tissejä ja persettä)

Itse olen 170/59 tyytyväinen olen :D

Mitäs jos ei oo mielestään kaunis, ja siksi yrittää edes jossain asiassa olla hyvä. Eli mä ainakin yritän näyttää että minulla on hyvä itsehillintä ja terveet elämäntavat kun pystyn olemaan hoikka/laiha.
terveisin: 20kg laihempi kuin sinä, ja laihana aion pysyä

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Serkkuni(mies) malli, seurusteli ylilaihan luuviulun naisen kanssa, vaihtoi melkoisen pulskaan naiseen. On yllättävää, että niin moni hoikka luulee, että koska painaa vähän, on kaunis!! Se kasvojen kauneus tulee geeneistä...ei painosta. Ja liian laiha sitäpaitsi kamala(ei tissejä ja persettä)

Mitäs jos ei oo mielestään kaunis, ja siksi yrittää edes jossain asiassa olla hyvä. Eli mä ainakin yritän näyttää että minulla on hyvä itsehillintä ja terveet elämäntavat kun pystyn olemaan hoikka/laiha.

Painat siis 39 kg :D ???

Painat siis 39 kg :D ???

W00T??!!

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Hauska ketju jälleen.

Se nyt vaan on niin, että läskit kiihottaa vain harvoja, ja vaikka se mies kuinka rakastaa voi hän silti olla pettynyt siihen miltä vaimo nykyään näyttää.

Tekosyitähän löytyy vaikka muille jakaa, se on aika noloa. "No kun mä sain viis lasta enkä ehtiä mihinkään kun niiltä pitää takapuoli pyyhkiä vielä rippikouluiässäkin".

Mun silmään esim. Scarlett ja Turkilmas on 100 krt kauniimpia, vaikka sä oletkin hoikka... Että vähän soukemmalle suuta.

Ei mun tarvii hiljaa olla, mä oon laiha ;)

Tää ei ollut kauneuskeskustelu, mutta jollain piti taas päästä hoikkia mollaamaan :xmas:

Niillä on vaan paha olla, täytyy yrittää ymmärtää... tai sitten ei. B)

Mä olen hoikka ja nätti, mutta tuollainen lihavien mollaaminen on oksettavaa.

mä en ole hoikka ja nätti, enkä edes nuori, ja mun mielestä on todella oksettavaa mollata kenenkään ulkonäköä, oli sitten hoikka tahi lihava....mutta mähän olenkin vanha kalkkis joka on kitkerä kaikille nuorille, hoikille ja näteille!

B)

Alkuperäinen kirjoittaja Ai jai:
Mä en voi sietää ruikuttavia säälipisteitä hakevia läskejä :| Ja se ei ole mollaamista jos sanoo, että harva kiihottuu läskeistä, se on tosiasia. Ja sekin on tosiasia että mies ehkä rakastaa mutta voi silti olla pettynyt. Jos ei sitä kestä kuulla niin paha paha. Ai jai.

Mutta miten sä kehtaat tuolla pärställä vittuilla läskeistä? Äläkä hyvä ihminen väitäkkään ettet muka vittuilisi. Onhan myös sulle ok, että pärstäsi voi olla pettymys? :)

Minkäs näkönen tämä harmaa on?kun ei omaa kuvaa saa laitettua :whistle: taitaa olla niin ruma että ei ees kuva linkity tänne :'(

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Oma vaimoni alkoi lihoamaan kun pappi sanoi aamen. sitä ennen kuitenkin kihloissa 5v ja oli aina suht hyvässä tikissä. Vuoden sisäällä lihonut abault 15kg ja nyt olen itse hiukan kinkkisessä tilanteessa kun vaimoni sellut ei oikeen kiihota. Seksiä ei tee mieli ja siitä saan jatkuvasti kuulla. En haluaisi asiasta mainita, olen kuitenkin pinnallinen sika :) se on nyt vaan tosi asia ettei lihavat minua kiihota ei nyt eikä aikaisemminkaan. Olen jopa miettinyt eroa tai seksisuhteen aloittamista. Kaipaan kuitenkin sitä piukka pyllyista ja kiinteä rintaista naista jolla litteä vatsa. Se kiihottaa enkä sitä häpeä. Mainittakoon viellä se, itse olen aina pitänyt kunnosta huolta, olen atleettinen ja terve yksilö :) Aivoista en tosin mene takuseen........

Niin, meitä on niin moneen junaan. Minä taas en koskaan voisi kuvitellakaan meneväni sänkyyn, saati sitten naimisiin, miehen kanssa, joka ei osaa yhdyssanoja. Äly on seksikästä.

Ai mitäkö sit?
Tuota kutsutaan psykiatriseksi ongelmaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Mä en voi sietää ruikuttavia säälipisteitä hakevia läskejä :| Ja se ei ole mollaamista jos sanoo, että harva kiihottuu läskeistä, se on tosiasia. Ja sekin on tosiasia että mies ehkä rakastaa mutta voi silti olla pettynyt. Jos ei sitä kestä kuulla niin paha paha. Ai jai.

Mutta miten sä kehtaat tuolla pärställä vittuilla läskeistä? Äläkä hyvä ihminen väitäkkään ettet muka vittuilisi. Onhan myös sulle ok, että pärstäsi voi olla pettymys? :)

Minkäs näkönen tämä harmaa on?kun ei omaa kuvaa saa laitettua :whistle: taitaa olla niin ruma että ei ees kuva linkity tänne :'(

Ööh...miten minun naamani liittyy asiaan? En mä ole täällä ollutkaan ylipainoisia haukkumassa ja vielä vähemmän kehtaisin haukkua JOS olisin ruma. En ole niin typerä, että jakaisin netissä omia kuviani joten turhaan odotat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:

Ööh...miten minun naamani liittyy asiaan? En mä ole täällä ollutkaan ylipainoisia haukkumassa ja vielä vähemmän kehtaisin haukkua JOS olisin ruma. En ole niin typerä, että jakaisin netissä omia kuviani joten turhaan odotat :)

Liittyyhän se.Kovasti sinäkin phoebsin ulkonäköä arvostelet :/

Jo on erikoista keskustelua kyllä. En tiedä onko aloitus provo, mutta aivan varmasti Suomi on täynnä itsensä kunnossa pitäviä miehiä ja naisia, joita häiritsee kumppanin ennenaikainen rupsahdus.

Sitten täällä huudetaan että onko vaimosi sinulle pelkkää ulkonäköä, etkö rakasta häntä, etkö näe hänessä muuta kuin kropan, etkö pidä hänestä ihmisenä, miten joku voi olla noin pinnallinen. Ei jumalauta että voi olla typeriä ihmisiä. Oma vaimoni on minulle elämänkumppani, paras ystävä, peruskallio ja elämäni nainen JA kaiken tämän lisäksi haluttava ja kiihottava seksikumppani. Minulle ainakin seksi ON tärkeä osa elämää ja parisuhdetta ja olen ainakin itse ihan häpeilemättä niin helvetin pinnallinen ja itsekäs, että sekstailen paljon mieluummin normaalivartaloisen ja itsestään huolta pitävän naisen kanssa kuin lihavan ja epäsiistin.

Onnittelut kaikille heille joita ei yhtään kiinnosta minkänäköisen ihmisen kanssa sänkyyn menevät, mutta minua kiinnostaa ja tiedän etten ole läheskään yksin näkemykseni kanssa. En edellytä kohtuuttomia, mutta edellytän kuitenkin jotain. Ei parisuhde voi perustua pelkkään fyysiseen vetovoimaan, mutta ilman sitä se on vain laskujen puolittamista ja toiseen tyytymistä. Kyllä minulle on ainakin helvetin tärkeää että haluan vaimoani muutenkin kuin siksi että avioliitto ja lapset estävät naimasta niitä joita pitää haluttavina.

Yhteistyössä