Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Erittäin kiihottavaa tuo nöyryyttäminen, kun tietää, että kohta vaimo antaa pillua vieraalle. Itse saan odottaa ja kärsiä. Ihanaa.Ei tuo ole aina naisestakaan kiinni. Vaimolla on vakipano. Syy miksi en pääse mukaan on siinä, ettei hänen panokaverinsa ole kiinnostunut ns. kolmannesta pyörästä. Se on toisaalta aika ymmärrettävääkin. Pari kertaa olen päässyt mukaan aisurina kun vaimolla on ollut yhden illan hoito. Hienoahan se on kun saa vierestä seurata ja lopuksi nuolla pillun puhtaaksi. Kaikkien kimppajuttujen kanssa on se ongelma, että mistä löytyy sopivaa seuraa.
Vaimo kyllä nauttii mun nöyryyttämisestä. Osallistun valmisteluihin, kun hän lähdössä panolle : Sheivaan pillun, kiilloitan kengät, lakkaan kynnet varpaankynsiä unohtamatta, silitän hameen ja lopuksi näprään sukkanauhaliivit jalkaan hänelle.
Mieni lähtee kesämökille ja jään yksin....minulle on tulossa juhannuksen ajaksi vieras mies asunnolle.Onko jollain muulla samasta asiasta kokemuksia.Nainen voi/nauttii vieraan miehen panemisesta.Omaa miestä ei halua mukaan seksiin eikä olevan paikalla jos harrastaa seksiä muiden kanssa.
Kyllä, vaimolla oli rakastaja aika lähellä meitä. Välillä ilmoitti illalla käyvänsä vähän kävelyllä!Erittäin kiihottavaa tuo nöyryyttäminen, kun tietää, että kohta vaimo antaa pillua vieraalle. Itse saan odottaa ja kärsiä. Ihanaa.
Hieno ajatus, jos ei saa kotona niin saa muualla.Aijon antaa pillua vieraalle miehelle ...kun oma mies ei anna.
Nyt vaimo tuli kotiin ja meni melkein heti nukkumaan. Heitti mietittäväkseni yhden asian. He olivat melko alussa kumpikin teettäneet kaikki mahdolliset sp-tautitestit ja kummaltakaan ei löytynyt mitään. Nyt he haluaisivat jättää kondomit pois ja tihentää tapaamista jokaviikkoiseksi. George sitoutuisi olemaan naimatta paljaalla muita. Vaimolla on kierukka, joka on kohtalaisen varma.Minulle tuli muutama vuosi sitten sydänsairaus, jonka lääkehoito vei potenssini lähes täysin. En siis pystynyt tyydyttämään vaimoani. Nuolin ja sormetin ja tein leluilla kyllä hänelle orgasmeja, mutta näin, että hän kärsi, kun ei saanut aitoa kalua. Ehdotin hänelle rakastajan ottamista. Hän kielsi ensin ehdottomasti, mutta viikon mietittyään hän suostui. Valikoimme Alaston Suomesta hänelle kumppanin. He kävivät ensin kahvilla ja sopivat jatkosta. Vaimoni esitti olevansa salaa minulta liikkeellä, koska se tuntui kiihottavan miestä enemmän. Lisäksi he sopivat kondomin käytöstä. Miehen nimi on muuten George.
Sen jälkeen he ovat tavanneet joka toinen lauantai miehen luona. Nyt hän lähti aamupäivällä hyvin varustautuneena, punaiset rintsikat ja pikkuruiset pikkarit, mustat stay-upit ja musta kietaisumekko. Hän ajoi autolla Georgen omakotitalon pihaan. Olemme sopineet, että hän lähettää yhden kirjaimen tekstiviestin, kun on perillä ja taas kun lähtee ajamaan kotiin.
Nyt vain odottelen, tuskin nukun. Olen toisaalta kateellinen Georgelle, kun hän saa naida maailman upeinta naista. Toisaalta olen iloinen, että vaimoni saa kunnolla naimista edes parin viikon välein. Tänään illansuussa saan hyvin tyydyttynyt rouvan viereeni.
Minun vaimollani on lupa nauttia vieraista miehistä. En ole aisuri vaan sairauksien ja lääkitysten takia lähes impotentti. Olen antanut luvalle rajat:Onko jollain muulla samasta asiasta kokemuksia.Nainen voi/nauttii vieraan miehen panemisesta.Omaa miestä ei halua mukaan seksiin eikä olevan paikalla jos harrastaa seksiä muiden kanssa.
Jos mies rakastaa vaimoaan ja haluaa osoittaa sen, on kaksi hyvää tapaa:Upea rouva ansaitsee monia painijoita. Lomamatkoilla hiihtokeskuksiin ja kylpylöihin ja kongressihotelleihin hän löytää laadukkaita kumppaneita. Minä en halua nähdä enkä napalankojani tavata. Pääasia on että hän saa monipuolista seksiä eikä rakastu.